Het grote computer-topic
- V300 register
- Verbannen
Het is echt een toegevoegde waarde voor de beleving. Speedlink Darkfire Racing Wheel. Er zit ook een beetje vibratie op, maar dat is niet echt denderend. Voor de rest eigenlijk best prima, en dat voor 30 euro. Alleen die flippers zitten aan het stuur vast dus die draaien mee, das niet optimaal, maar omdat de stuuruitslag beperkt is toch niet al te storend. Voor noobs zeker aan te raden. Natuurlijk zal de kwaliteit bij die Logitech dingen vele malen hoger liggen, maar zoveel geld heb ik voor zo'n speeltje niet over.
Driften gaat ook veule beter en voelt realistisch aan }
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- Chris Kobes
- Nieuw lid
F1 2010 staat trouwens ook sinds vanavond op de schijf.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
nee, helaas, dat doet die van mij niet.Bodejodel;156533 schreef : Ik heb wel eens met zo'n duur ding gestuurd en dat voelt bijna echt aan; extra weerstand in bochten, je voelt elk steentje en kiezeltje op de weg etc...
Die van mij stuurt gelukkig wel op alle 'uitslagen'.huysmans;156550 schreef : Ik heb zelfs voor de PS2 een stuurtje liggen... toch eens zien te slijten, het rijdt verdomd vervelend. Een stuur moet gewoon een analoge controller zijn en niet digitaal (en dus alleen sturen op maximale uitslag)
F1 2010 binnen. Installeren maar!
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
of eerst 1...setsunakaede;156620 schreef : Wat dacht je van het net uitgekomen Tom Clancy's HAWX 2?
Ik kon niet wennen aan de besturing zonder goede controller. Met toetsenbord en muis vind ik hem niet lekker spelen, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik ben meer van de FPS/RPG's. (Momenteel Mass Effect 2 :worship: )
- Steven340
- Nieuw lid
Geen idee hoeveel Mac gebruikers er onder ons zijn, maar na 17 jaar heb ik toch afscheid genomen van m'n trouwe Power Mac G4, (m'n pa destijds nieuw gekocht in 2003, met flinke korting omdat het model eruit ging)
Was al maximaal geupgrade met een SSD 2GB geheugen, en Mac OS 10.5
En het mooie is, bijna alles werkt er nog op, dankzij een speciale webbrouwser die ontwikkeld is voor de G4 (TenFourFox) nog altijd hedendaags kunnen surfen ondanks dat alles al zwaar out of date is
Maar hij wordt toch wel erg traag, en bovendien doen ook niet alle websites het meer.
Wil ook wat meer met iMovie gaan doen, en de laatste versie op de G4 was redelijk beperkt.
Dus tijd voor iets met een Intel en kwam ik op een mooie 2ehands Mac Pro uit.
Quad core 2,8GHz 16GB geheugen en de rest geloof ik wel.
Alleen een SSD in gezet, dat werkt wel lekker snel
Tja, ook alweer bijna 10 jaar oud, maar kan er nog best mee voorruit.
Gelukkig doet m'n iPhone 3G het nog wel prima, slechts één keer een nieuwe batterij in moeten zetten.