Thread zonder onderwerp :D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Na de hele week al eindeloos getergd te zijn door de zogenaamde 'opstartproblemen' van Arriva is er nu ook nog eens een stroomstoring in Nijmegen waardoor er helemaal geen treinen meer rijden tussen arnhem-nijmegen... en alsof dat nog niet genoeg is, weer eens een half uur vertraging op het territorium van Arriva (de hele week is het traject arnhem-winterswijk al oranje gekleurd op de site van NS...).
Blij dat ik vandaag een dagje thuisstudie heb

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
vanavond eindelijk weer vers eten: hutspot met rookworst. Hmmm.
Dan vergeet je de "logistieke problemen" weer even

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Echt diep en diep triest dit. En het lag niet eens aan prorail! Er stond "gewoon" een kapotte trein op het traject.
Tja, "gewoon", want die treinen zijn hagelnieuw. Hoe krijgen ze het voor elkaar.
Arriva, je hebt nu al een onuitwisbare indruk achter gelaten. In die 2,5 jaar dat ik nu al dagelijks met de trein reis, heeft Syntus het nooit zo bont gemaakt. Maarja, daar hebben we nu niets meer aan want syntus is massaal weggestemd. Ik denk dat ze daar nu in hun vuistje lachen...
- V300 register
- Verbannen
-
Ben ik blij dat ik niet meer in Duiven woon en dat traject niet meer hoef te gebruiken!
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Zo, da's weer genoeg Wim Bosboom op de maandagavond

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

@ J-L men begint nu wel vraagtekens de plaatsen bij de gevolgen van marktwerking. Er komen steeds meer evaluaties (hoewel, tegenwoordig hebben we allemaal zelfevaluatie dus de uitkomst laat zich al raden), de politiek begint zich langzamerhand te realiseren dat het wel eens een grote domper kan zijn...
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;209513 schreef : RAAAH vanmorgen gestrand in zevenaar en daar gewoon 70!!!!! minuten moeten wachten voor er weer een trein kwam!
Echt diep en diep triest dit. En het lag niet eens aan prorail! Er stond "gewoon" een kapotte trein op het traject.
Tja, "gewoon", want die treinen zijn hagelnieuw. Hoe krijgen ze het voor elkaar.
Arriva, je hebt nu al een onuitwisbare indruk achter gelaten. In die 2,5 jaar dat ik nu al dagelijks met de trein reis, heeft Syntus het nooit zo bont gemaakt. Maarja, daar hebben we nu niets meer aan want syntus is massaal weggestemd. Ik denk dat ze daar nu in hun vuistje lachen...
Had me even wakker gebeld voor een lift

- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Positieve draai aangeven Joost, tenslotte heb je van het mooie uitzicht mogen genieten daar op Station Zevenaar.
Jammer dat je niet vaststond op Westervoort, dan had je bijna Centraal kunnen zien liggen in de verte...
Het is trouwens niet heel ongewoon dat dingen kapot gaan net nadat ze nieuw zijn. Dat testen is toch maar zwaar overrated, als ik het goed begreep van de directeur van Arriva