Thread zonder onderwerp :D

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-12-2012 12:44 #919236 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
pfoe, ik heb mazzel vandaag!
Na de hele week al eindeloos getergd te zijn door de zogenaamde 'opstartproblemen' van Arriva is er nu ook nog eens een stroomstoring in Nijmegen waardoor er helemaal geen treinen meer rijden tussen arnhem-nijmegen... en alsof dat nog niet genoeg is, weer eens een half uur vertraging op het territorium van Arriva (de hele week is het traject arnhem-winterswijk al oranje gekleurd op de site van NS...).

Blij dat ik vandaag een dagje thuisstudie heb :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-12-2012 13:45 #919238 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Marktwerking is goed voor de consument!

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-12-2012 15:30 #919242 door 16673-dummy
in ieder geval goed voor de stroomrekening, want ik ben elke keer nog zo laat thuisgekomen dat ik het eten eerst weer moest opwarmen in de magnetron...
vanavond eindelijk weer vers eten: hutspot met rookworst. Hmmm.

Dan vergeet je de "logistieke problemen" weer even :)

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2012 20:06 #919344 door 16673-dummy
RAAAH vanmorgen gestrand in zevenaar en daar gewoon 70!!!!! minuten moeten wachten voor er weer een trein kwam!

Echt diep en diep triest dit. En het lag niet eens aan prorail! Er stond "gewoon" een kapotte trein op het traject.
Tja, "gewoon", want die treinen zijn hagelnieuw. Hoe krijgen ze het voor elkaar.

Arriva, je hebt nu al een onuitwisbare indruk achter gelaten. In die 2,5 jaar dat ik nu al dagelijks met de trein reis, heeft Syntus het nooit zo bont gemaakt. Maarja, daar hebben we nu niets meer aan want syntus is massaal weggestemd. Ik denk dat ze daar nu in hun vuistje lachen...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-12-2012 20:11 #919345 door V300 register
Ik hoorde al dat het weer een zooitje is daar. Kapotte trein stond bij Westervoort toch? Er waren ook al treinen Westervoort voorbij gereden die overvol zaten.
Ben ik blij dat ik niet meer in Duiven woon en dat traject niet meer hoef te gebruiken!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-12-2012 21:43 #919349 door V300 register
Ga dan ook met de auto...problem solved ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-12-2012 21:46 #919350 door V300 register
Heeeel vroeger, toen ik nog studeerde, had je nog de NS. Eerst nog met museumtreinen. Die lieten het ook wel eens afweten, maar heel gek werd het nooit. Toen kwamen er nieuwe treinen van NS. Nog iets later kwam er een ander logo op diezelfde treinen en toen deden ze de toiletten op slot en lukte het niet meer om op tijd te rijden. Daarna kwamen er soort trammetjes, ipv treinen. Met 1.90 meter lengte kon je er niet meer in zitten. De provincie scoorde goed, want in Nederland betekent aanbesteden altijd dat de goedkoopste wint. Dus nog slechter, eh goedkoper, dan Syntus? Maar natuurlijk mensen, marktwerking is immers altijd goed voor de reiziger. Dubbel in en uitchecken op overstapstations? Is het goedkoper voor de reiziger? Komt ie op tijd op z'n werk?

Zo, da's weer genoeg Wim Bosboom op de maandagavond :D

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2012 21:46 #919351 door 16673-dummy
ja, en dan achteraan aansluiten op de A18, A12, de Pleij, de A325, en dan Nijmegen nog door ;)

@ J-L men begint nu wel vraagtekens de plaatsen bij de gevolgen van marktwerking. Er komen steeds meer evaluaties (hoewel, tegenwoordig hebben we allemaal zelfevaluatie dus de uitkomst laat zich al raden), de politiek begint zich langzamerhand te realiseren dat het wel eens een grote domper kan zijn...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-12-2012 22:14 #919352 door V300 register

volvofiel;209513 schreef : RAAAH vanmorgen gestrand in zevenaar en daar gewoon 70!!!!! minuten moeten wachten voor er weer een trein kwam!

Echt diep en diep triest dit. En het lag niet eens aan prorail! Er stond "gewoon" een kapotte trein op het traject.
Tja, "gewoon", want die treinen zijn hagelnieuw. Hoe krijgen ze het voor elkaar.

Arriva, je hebt nu al een onuitwisbare indruk achter gelaten. In die 2,5 jaar dat ik nu al dagelijks met de trein reis, heeft Syntus het nooit zo bont gemaakt. Maarja, daar hebben we nu niets meer aan want syntus is massaal weggestemd. Ik denk dat ze daar nu in hun vuistje lachen...

Had me even wakker gebeld voor een lift :p Ik heb nu ook al 3 keer met Arriva proberen te reizen, 2 keer meteen terug naar huis kunnen fietsen om de volvo te halen. Van wat ik hoorde had Syntus een 8.3 als rapportcijfer, en Arriva een 8.4, en dus mocht syntus oprotten. Ik vind het nog steeds onzin

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2012 22:30 #919354 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Thread zonder onderwerp :D
Ik las het inderdaad op de website van de Gelderlander dat het weer gezellig druk was op diverse stations :+
Positieve draai aangeven Joost, tenslotte heb je van het mooie uitzicht mogen genieten daar op Station Zevenaar.
Jammer dat je niet vaststond op Westervoort, dan had je bijna Centraal kunnen zien liggen in de verte...

Het is trouwens niet heel ongewoon dat dingen kapot gaan net nadat ze nieuw zijn. Dat testen is toch maar zwaar overrated, als ik het goed begreep van de directeur van Arriva :p

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC