Thread zonder onderwerp :D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2012 19:22 #918945
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
blijkbaar raken Porschemotoren nooit "versleten"...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-12-2012 21:14 #918948
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Haha, als mijn motor 1 liter olie op 5000 km zou verbruiken zou ik me al zorgen gaan maken..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-12-2012 12:09 #919023
door V300 register
1l/1000 km is al tweetakt/rotatiemotor in mijn ogen. Of Haynes doet zijn reputatie als Book of Lies weer eer aan 
Was trouwens weer leuk glibberen en glijden met de 340 deze week. Donderdagochtend al op weg naar het werk een keer achterstevoren gestaan en vrijdagochtend vroeg gelukkig niets maar toen was ik even later met de gelede bus aan de beurt :+

Was trouwens weer leuk glibberen en glijden met de 340 deze week. Donderdagochtend al op weg naar het werk een keer achterstevoren gestaan en vrijdagochtend vroeg gelukkig niets maar toen was ik even later met de gelede bus aan de beurt :+
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-12-2012 19:14 #919049
door 16673-dummy
hou op schei uit...
ik moest vanmorgen (het heeft behoorlijk gesneeuwd afgelopen nacht) in z'n 2 en met de handrem erop de straat uit rijden
blij dat vandaag alles weggeregend is!
ik moest vanmorgen (het heeft behoorlijk gesneeuwd afgelopen nacht) in z'n 2 en met de handrem erop de straat uit rijden

blij dat vandaag alles weggeregend is!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-12-2012 15:45 #919082
door V300 register
Zo, net even proefritje gemaakt in die V40 2.0 met verse APK. Rijdt wel als een tierelier zeg, beetje los/onwennig schakelpookje, waardoor ik in z'n drie wegreed, maar dat deed ie met verve dus was een goed koppelingstestje...Bleef mooi rechtuit rijden, remt prima.
De meeste minpuntjes kan ik overheen komen voor 1000 euro, zoals krassen, matige bandjes met wieldoppen (argh), schuifdak dat niet open gaat (motortje deed het wel), lelijk maar wel net interieur. Alleen is niet gedocumenteerd wanneer de d-riem is vervangen. Wel is het boekje i.i.g. t/m 212000 bijgehouden (nu op 240000), alle grote beurten e.d. zijn gedaan. Ook verzekerde de man mij dat het nog lang niet hoeft, hij dacht dat het in het boekie stond, maar dat bleek niet zo te zijn. Motorruim zag er echt supernetjes uit. Maar dat zegt niks natuurlijk. Best pittig geluidje kwam eruit.
Al met al was het een prima ontmoeting met een autoliefhebber waar ik weer een goed gevoel bij kreeg, ik kreeg de auto gewoon mee zonder hem erbij.
Hmmz. Blijft lastig als je geen kenner bij je hebt. Ik vind de prijs-kwaliteit (en kwantiteit) verhouding persoonlijk best goed, maarja, ik kan er nauwelijks vanuit gaan dat ik daarover iets nuttigs kan zeggen. Moet er nog eens goed over nadenken. De auto staat zo lekker dichtbij te koop, en eigenlijk heb ik toch best snel zo'n soort auto nodig voor dagelijks gebruik... denkdenkpeinspeins...
De meeste minpuntjes kan ik overheen komen voor 1000 euro, zoals krassen, matige bandjes met wieldoppen (argh), schuifdak dat niet open gaat (motortje deed het wel), lelijk maar wel net interieur. Alleen is niet gedocumenteerd wanneer de d-riem is vervangen. Wel is het boekje i.i.g. t/m 212000 bijgehouden (nu op 240000), alle grote beurten e.d. zijn gedaan. Ook verzekerde de man mij dat het nog lang niet hoeft, hij dacht dat het in het boekie stond, maar dat bleek niet zo te zijn. Motorruim zag er echt supernetjes uit. Maar dat zegt niks natuurlijk. Best pittig geluidje kwam eruit.
Al met al was het een prima ontmoeting met een autoliefhebber waar ik weer een goed gevoel bij kreeg, ik kreeg de auto gewoon mee zonder hem erbij.
Hmmz. Blijft lastig als je geen kenner bij je hebt. Ik vind de prijs-kwaliteit (en kwantiteit) verhouding persoonlijk best goed, maarja, ik kan er nauwelijks vanuit gaan dat ik daarover iets nuttigs kan zeggen. Moet er nog eens goed over nadenken. De auto staat zo lekker dichtbij te koop, en eigenlijk heb ik toch best snel zo'n soort auto nodig voor dagelijks gebruik... denkdenkpeinspeins...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-12-2012 15:58 #919083
door V300 register
Los pookje hebben er veel, en voor 1000 euro mag je ook geen nieuwe verwachten natuurlijk

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-12-2012 16:17 #919086
door V300 register
Precies, dat soort dingen neem ik allemaal meteen voor lief voor die prijs. Als ik nu een bewijsje had gehad dat ergens vanaf 160000 km de d-riem is vervangen, was ie waarschijnlijk al verkocht geweest.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-12-2012 16:19 #919088
door 16673-dummy
als de wagen al die tijd bij dezelfde garage onderhouden is, kun je die garage even bellen. Zij hebben dat dan wel in het systeem staan.
EDIT en anders kun je flink afdingen
EDIT en anders kun je flink afdingen

- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
10-12-2012 16:30 #919089
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D
1000 euro is toch geen bijzonder lage prijs? Daar staan er genoeg voor op mp..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-12-2012 16:46 #919090
door V300 register
Niet bijzonder, maar er staat er geen ??n voor die prijs met nieuwe apk, deze km-stand, 2.0 en dat lage gewicht.
Moderators: Mark Smeets