Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Het is nu een beetje behelpen met de V40, die glijdt alleen maar rechtdoor over zijn voorwielen tenzij je lomp aan handremmen gaat hengsten :snif:
Heel veilig hoor, maar leuk?:wtf2:
- V300 register
- Verbannen
-
Bart Manders;210400 schreef : DAF-jes,metuitzondering de 46 en de 66 zijn nog beter in de sneeuw....geen differentieel,echt ideaal!
Ik he dr trouwens niet dit weer voor nodig om blij te zijn met RWD
helemaal mee eens; met een rubberdiff kun je in de sneeuw gewoon pirouettes draaien om een voorwiel
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Overigens merk ik enige onbalans in m'n wielen. Ik dacht eerst dat er bij het driften loodjes af waren geklapt, maar ik denk dat er wel een verband is met driften. Er zitten enorme klonten sneeuw en ijs aan m'n wielen geplakt. Dat moet wel invloed hebben op de balans.

- V300 register
- Verbannen
-
Ik had ook echt lompe stukken sneeuw in m'n velgen zitten
- Mark Smeets
- Moderator
-
setsunakaede;210406 schreef : Boehoe... Ik wil ook mijn RWD broemetje terug!!!! :cry4:
Het is nu een beetje behelpen met de V40, die glijdt alleen maar rechtdoor over zijn voorwielen tenzij je lomp aan handremmen gaat hengsten :snif:
Heel veilig hoor, maar leuk?:wtf2:
Gaat prima toch... woensdag een mooie 90 graden bocht die vrij was voor me, even in sturen, 1 sec handremmetje eraan en mooi scheef door de bocht, alsof het een RWD is (met de 850). En mijn vriendin die aan de deur vast hing: "gvd dat deed je extra?!!'

- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;210435 schreef : .....En mijn vriendin die aan de deur vast hing: "gvd dat deed je extra?!!'
ghegheghe....ik heb ook zo'n vriendin !
- V300 register
- Verbannen
-
Echt waar, onze V40 op winterbanden in de sneeuw is heel veilig, maar saaaaaaaai.....