Volvo 340 DL van Esther
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Wat er gedaan moet worden is minder dan een dag werk. Ik vind het een weggeefprijs.
Misschien dat de 4-bak als hinderlijk wordt gezien. Een 5-bak hangt er zo onder.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Had gekeken op de site van de belastingdienst: 77 Euro per kwartaal.
Als ik de 360 vol gooi met SuperPlus 98 Loodvrij en Ethanolvrij, ben ik al meer kwijt.
Oh sorry, vergeten dat het een CVT moet zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Premium lid
- Berichten: 111
Wat een prachtige wagen is dat zeg, hopelijk blijft hij onder de echte liefhebbers groep!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ik weet wel dat ik de 4-bak in mijn 343 gewoon altijd kan vertrouwen. Hoe lang ie ook heeft stilgestaan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
- Nieuw lid
- Berichten: 18
Verder stop ik er standaard een buffer tussen, en wissel ik de spoelen van kant op de EMVK voor een hoger vacuüm (wel om het terugslag klepje denken)
Dat rijdt echt pas echt fijn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
- Berichten: 284
Steven340;258469 schreef : Als je het systeem goed begrijpt valt het wel mee, als hij niet opgschakeld of wat dan ook weet ik het inmiddels wel gelijk te vinden.
Verder stop ik er standaard een buffer tussen, en wissel ik de spoelen van kant op de EMVK voor een hoger vacuüm (wel om het terugslag klepje denken)
Dat rijdt echt pas echt fijn
De buffer is al vaker beschreven, maar wat mag ik me voorstellen bij het van kant wisselen van de spoelen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
- Nieuw lid
- Berichten: 18
De opschakelkant is begrenst. De terugschakelkant heeft dat niet. Schakeld sneller op zo.
Membramen houden dat prima.
Alleen de opschakelkant heeft standaard een terugslagklep in de EMVK zitten, die vervalt dan, dus die moet je los voor de EMVK plaatsen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
- Berichten: 284
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.