Volvo 340 DL van Esther
- V300 register
- Verbannen
-
V60 geïntroduceerd. De oudere modellen komen nu volop als tweedehands op de markt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;248896 schreef : Een auto die nog gewoon comfortabel is moet je met een vergrootglas zoeken vandaag de dag.
Nog steeds superblij met onze Alfa 147 diesel. Erg comfortabel kilometervretertje (goede stoelen, zuinig, ligt erg soepel en stabiel op de weg) Maar qua ruimte achterin moet je het daar ook niet zoeken natuurlijk.
OK OK het is geen nieuwe maar vergeleken met een Volvo 240 weet je niet wat je meemaakt hoor :lol:
EDIT: Als ik nu een andere moest hebben zou ik gaan kijken voor een Giullietta met DCT automaat :+ Prijsklasse rond/vanaf de 10k. Volvo's sinds een jaar of 10 vind ik echt niet mooi meer. Uitzondering is de V90 die ze vorig jaar geïntroduceerd hebben maar die is natuurlijk nog veel duurder. Dat vind ik wel een geslaagd ontwerp. De super populaire V40 van een paar jaar terug doet bij mij hetzelfde als een plastic stofzuiger met spoilers en lampjes: helemaal niets
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter;248914 schreef : Uitzondering is de V90 die ze vorig jaar geïntroduceerd hebben maar die is natuurlijk nog veel duurder. Dat vind ik wel een geslaagd ontwerp. De super populaire V40 van een paar jaar terug doet bij mij hetzelfde als een plastic stofzuiger met spoilers en lampjes: helemaal niets
Eens Wouter! Volgens mij is het een nieuwe trend, na 25 jaar rare rondingen lijkt men nu met meer vierkante ontwerpen te komen. Bij Volkswagen zie je dat ook goed terug, dat nieuwe model Tiguan vind ik bijvoorbeeld een hele vooruitgang door de vierkante vormen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik rij inmiddels met veel plezier in een V50 uit 2008.
- V300 register
- Verbannen
-
Janusz;249214 schreef : Ik heb de auto zaterdag verkocht aan een enthousiaste jongeman uit Noord-Holland. Heb m gewezen op de club en het forum. Wellicht dat hij het topic zal overnemen.
Dat zouden we natuurlijk heel leuk vinden :yesyes:
En ehh, veel plezier met je nieuwe aanwinst.
- V300 register
- Verbannen
-
link.marktplaats.nl/m1599366788
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-