Dante's 340 Special
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
-
Het is vies, maar wel dankbaar werk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
DanteG;230473 schreef : De huidige banden zijn nog prima & op deze stalen velgen wil ik uiteindelijk sneeuwbanden.
?????????Ik zou zeggen:"Zomerbanden op de aluminium velgen en winterbanden op de stalen velgen."
- V300 register
- Verbannen
-
Dat zeg ikDanteG;230304 schreef : Ook
Setje LMV voor als er geen sneeuw ligt & indien er wel sneeuw ligt een setje staal met sneeuwbanden met doppen
![:p :p](/media/kunena/emoticons/16.png)
Overigens ook een voelermaatje opgepikt bij HBM :y:
- V300 register
- Verbannen
-
- BartJu
-
- Elite lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
En die bovenste foto, die kun je uitvergroot in t museum hangen: artistiek opject zo!
- V300 register
- Verbannen
-
![:) :)](/media/kunena/emoticons/8.png)
Maar ehhh, dat zwart ga je nog wel spuiten toch?
- V300 register
- Verbannen
-
![:D :D](/bigsmile.gif)
@Bart: Aangezien beide dorpels al eerder behandeld waren & dientengevolge zwarte verfplekken hadden, zat ik er aan te denken om de gehele dorpels eens een keer matzwart te rattlecannen met Action spuitbusjes...
![;) ;)](/media/kunena/emoticons/11.png)
- V300 register
- Verbannen
-
DanteG;230534 schreef : @Bart: Aangezien beide dorpels al eerder behandeld waren & dientengevolge zwarte verfplekken hadden, zat ik er aan te denken om de gehele dorpels eens een keer matzwart te rattlecannen met Action spuitbusjes...
Dat kan, maar persoonlijk zou ik er een laagje kleurlak op doen welke in de buurt komt van de kleur van de auto. Bij de automaterialenzaak kunnen ze dat op kenteken opzoeken, en dan heb je voor een euro of 10 een spuitbus. Helemaal perfect matchen hoeft het niet daar onder, maar dan ziet het er toch ineens een stuk netter uit.
Anders krijg je zo'n afgehakt onder de deuren-idee zeg maar. Maar het is natuurlijk maar net waar jou voorkeur naar uitgaat.
Bij ons op de markt staat trouwens ook zo'n groot handelaar/outlet/whatever in spuitbussen verf. Als je er op die manier aan kan komen, heb je voor een euro (bijna) de goede kleur.
Ik wil ook wel eens kijken als je wilt.
- V300 register
- Verbannen
-