Dante's 340 Special
- V300 register
- Verbannen
-

Goed, de eerste 500 heerlijke km's met de Volvo zijn een feit

Vandaag "ff" naar m'n moeder in Hintham (Naast Den Bosch; 218km retour) geweest. Qua verbruik op de snelweg heb ik, denk ik, weinig te klagen. Net voor vertrek er nog 11,5 liter in gedaan & het metertje staat nu iets hoger dan gisteren toen ik die 9,5 liter erin heb gedaan :y:
Continue 100-110km/u op de teller wat volgens de GPS ~95-104km/u was.
Ik ben benieuwd bij de volgende volle tankbeurt...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dus maar even bijgevuld met wat knakenolie van de Action. Het goede spul bewaar ik uiteraard voor na de APK

- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Dante, heeft de auto een lange tijd stilgestaan of is hij bijna niet gebruikt geweest?
- V300 register
- Verbannen
-
powerflux;229981 schreef : De b14 samen met de 1e Clio is de uitzondering die de regel bevestigd. De lijst met matige, danwel slechte personenauto's vol 'kinder'ziektes (sommige onopgelost tot het laatste jaar van productie) van Renault is groot.
Eigenlijk bijna alle niet-roestgevoelige Renaults zijn prima auto's gebleken, de R5, R19, R21 bijvoorbeeld. Voor de jaren 80 waren ze echter enorm roestgevoelig, en vanaf de jaren 90 deden de onbetrouwbare computers hun intrede. Voor de rest heeft Renault hier en daar toch best wat prima spul op de weg gezet. Een mens is echter eerder geneigd te onthouden wat niet goed was dan wat wel goed was.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Sowieso nooit teveel erin idd. Krukaskeerring zal ook vervangen worden na de APK
Yup :y:
You Need Matrix Like Skills

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Linksboven is de microfoon duidelijk te zien. Eigenlijk had ik 'm tussen de ventilatiebediening & de linker uitstroomopening uit willen laten komen, maar ik las dat ik dan een heel dashboard eruit moest trekken om er beter bij te kunnen, so this'll do...