Dante's 340 Special
- V300 register
- Verbannen
(alleen ik heb een GLE, en daar horen GLE-velgen onder, dus toch maar weer te koop gezet...)
Verder zijn de open GLT-velgen ook een echte aanrader vind ik!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Anders zou ik ze ook niet gekocht hebben
- V300 register
- Verbannen
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
DanteG;230296 schreef : Vind ik persoonlijk niet mooi. De velgen die ik volgende week op ga halen, dan weer wel.
Anders zou ik ze ook niet gekocht hebben
Dus niet bovenstaande doppen?
Maar inderdaad: we zien het wel verschijnen alhier!
- V300 register
- Verbannen
Setje LMV voor als er geen sneeuw ligt & indien er wel sneeuw ligt een setje staal met sneeuwbanden met doppen
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
Is compromis tussen echt winter en echt zomer, maar dat is het weer in NL feitelijk ook. Ideaal dus!
- V300 register
- Verbannen
Dat kan ook. Nog geen idee of ik zomerbanden of 4-seizoenen banden onder het lichtmetaal doe. Dat zie ik tzt. wel
Afgelopen weken wat spul verzameld voor de APK & onderhoudsbeurt met als klap op de vuurpijl originele Volvo onderdelen die goedkoper waren dan imitatie bij mijn vaste onderdelenboer :humor:
Vorige week 12 gloednagelnieuwe bussen Motip remmenreiniger voor ?28 incl. verzending ingeslagen. Vraagbaak via MP gescoord. Bij de Action 7 flessen van die G12 koelvloeistof gekocht. Valvoline semi-syntetische 10W40 had ik nog staan, die moest nog in de groene Polo eigenlijk, maar fuck it... Remvloeistof dot 3 & 4 had ik ook nog een half litertje van staan, dus dat gaat preventief mee, net als de zinc spray
Bij Van Vliet in Leidschendam moest ik sowieso een oliefilter & krukaskeerring halen, die laatste kon Grundeken niet leveren, dus toen ik de overige prijzen hoorde van het luchtfilter, brandstoffilter, kleppendekselpakking & de bougies, heb ik maar meteen alles bij Dhr. Kloosterman besteld :y:
Planning is nu donderdag oliewissel & APK en vrijdag de gratis Volvo Zomercheck bij Van Vliet.
Volgende week woensdag op de terugweg van m'n velgen ophalen, rijd ik even langs HBM Machines om daar een voelermaat te scoren & even na te vragen of ik bitjes van mijn doppenset kan nabestellen... Dus dan kunnen ook de overige filters, bougies & koelvloeistof worden vervangen, kleppen gesteld & kleppendekselpakking vervangen :y:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- Wouter Borsje
- Premium lid