show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Jannick's Volvo 360 GL!

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-03-2013 01:11 #925433 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Jannick's Volvo 360 GL!
Nah. Heb even later de verpakking gelezen. Is voor 300 A, en de accu zelf is 600 A en de "donor" was 480. Mijn eigen stommiteit dus :P Was overigens wel de enige die ze hadden.

Had een beter aanpak kunnen verzinnen qua de elektra denk ik. Namelijk waar de stroom precies naar toe gaat, in plaats van de hele groep tijdelijk eruit te halen. :P

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2013 09:11 #925444 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Jannick's Volvo 360 GL!
mwa, even als fix is de zekering eruit best prima. kun je iig rijden tot je tijd hebt voor een oplossing.

maar weet je nog hoeveel (m)A er liep?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-03-2013 09:44 #925449 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Jannick's Volvo 360 GL!
Ik haal nu ook 1 op 9 met dit weer, dus ik zou me geen zorgen maken om je verbruik.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-03-2013 16:50 #925471 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Jannick's Volvo 360 GL!
Dacht 0,22 voor verlichting van het sleutelgat en 0,23 A voor het handschoenenkastje. Maar ja, tot die tijd inderdaad even zonder die luxe rijden :-)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2013 19:03 #925473 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Jannick's Volvo 360 GL!
Dat is best veel ja, als dat altijd staat te lekken..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-03-2013 21:12 #925606 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Jannick's Volvo 360 GL!
Even een kleine update. Vandaag naar een vriend geweest om aan de auto te lassen. Tijdens het doorprikken van de gaten in de dorpels bleek dat het erachter inderdaad nogal roestig is. Omdat volgende week dinsdag de APK verloopt, en ik momenteel mijn OV-chipkaart met vrij-reizenproduct kwijt ben, rijd ik er nog tot volgende week maandag mee.

Daarna rijd ik met de auto naar hem toe, die er af en toe aan gaat werken. Auto gaat weer in de schorsing, totdat al het staal erachter goed bijgewerkt en eventueel opnieuw gezet is :) Ondertussen nog het dashboard verwijderen, benzinemeter vervangen, en kijken of het verwarmingsprobleem nog echt opgelost kan worden. Alle drie de standen werken nu (de missende stand sprong vanmiddag opeens aan), maar de klep voor het interieurlucht ipv buitenlucht werkt nog niet. Gok dat er ergens een lek zit in de vacuumkabel die die klep omhoog moet houden.

Edit: en mijn website eens bijwerken... :f

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-03-2013 10:51 #925748 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Jannick's Volvo 360 GL!
Niks spannends meer beleefd. Nog wel de 240.000 kilometer gepasseerd :) En ik ga denk ik de remmen linksachter op een lijstje van aandachtspunten kan zetten. Laatst na een lang stuk rijden op de snelweg en daarna wat 50-wegen werd ie best warm. Kon de schijf nog wel aan raken, maar het was warmer dan rechtsachter. Voel 'm echter niet naar een kant trekken of zo. Ook iets om met wat warmer weer aan te pakken :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-03-2013 11:37 #925749 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Jannick's Volvo 360 GL!
Kan sowieso geen kwaad om de trommels er eens af te halen, schoon en stofvrij te maken en de remcilinders te controleren op lekkage.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-03-2013 21:59 #925786 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Jannick's Volvo 360 GL!
Handrem controleren. Er zit volgens mij een nieuwe remcylinder op. Zondag ff kijken. Het wordt dan lekker klusweer...........

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-03-2013 00:00 #925790 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Jannick's Volvo 360 GL!
@Erik Als daar tijd voor is en zo. Een vriend van me rijdt mee. Rechts zit inderdaad een nieuwe remcilinder. Vandaag overigens weer eenzelfde soort rit gehad, en waren allebei koud. Ik denk dat ik zo stupide ben geweest om de handrem niet 100% naar beneden te doen.... :uh-uhh: Argh. Beginnersfoutje denk ik. Had 'm bij een van de laatste stoplichten eventjes omhoog gedaan zodat ik koppeling en rem los kon laten op de helling. Vind ik af en toe wat fijner, en dat zou de warmte kunnen verklaren. Stom stom stom stom.. Hopelijk is er niet al te veel beschadigd geraakt..

overigens heb ik een soort van gereedschapskist gekocht. In ieder geval genoeg om het dashboard eens eraf te halen en kijken of ik het vacuum- en verwarmingsprobleem kan oplossen. Verder nog erg druk met school en zo. Pfff.. Kan niet wachten tot het wat rustiger is.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD