Jannick's Volvo 360 GL!
- Floris Schropp
- Nieuw lid
dat je dubbele normale achterlichten hebt, klopt. en de remlichten ook.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Gisteren dus de auto door de wasstraat gehaald. Ziet er gelijk een heel stuk mooier uit
Daarna op de parking even de hele auto uitgepakt en alles stofgezogen.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Erik;212920 schreef : Ik had de motor gas/benzine klaar en dacht laat ik nog even de ramen wassen voordat ik over een half uurtje op de weg ga rijden. Doe de ruitenwisser aan via de sproeierhandel, blijft ie doorgaan. Ik denk in schakelaar. Ik had er geen tijd meer voor. Bij het aandoen van de kachelventilator, ja hoor, gaan weer de ruitenwissers op standje niet meer te stoppen.......Leuke auto, maar er zit iets niet goed waar ik te laat achter kwam en waar je ook eigenlijk niet op rekent gehoord de vorige gebruikers......
Heeft die ooit samen gestaan met een 480? Dat klinkt me zeer 480-achtig.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
De bewaseming werkt weer Een kabeltje is denk ik losgeschoten in het motorruim van de aanjager/ventilator. Standen 1 en 3 doen het nu. Twee niet. Dus het is nu uit, zachtjes aan, uit, hard aan.
Toen even het dashboardkastje losgehaald, bleek dat een van de luchtleidingen los geschoten was. Dat verklaart de baggere luchttoevoer aan de rechterkant. Het lampje in de achterklep werkt ook weer, een stuk afscheiding zat voor dat... schakelaartje.
Helaas stond de auto dus de hele tijd op contact, waardoor de auto niet meer wilt starten. Vanavond even een aardige voorbijganger vragen of ze me eventjes kunnen aanduwen. :f
Vanmiddag eventjes een leuke plek in Arnhem Zuid opgezocht en daar deze foto gemaakt
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
flyhart;212957 schreef : Mooi! goede foto ook. Groeit alleen een lantaarnpaal uit je dak
Dat is de antenne van z'n bakkie :+
Inderdaad een mooie foto
- V300 register
- Verbannen
Jannick;212955 schreef : Vanmiddag eventjes een leuke plek in Arnhem Zuid opgezocht en daar deze foto gemaakt
Voor het eerst dat ik 'leuk' en 'Arnhem Zuid' in 1 zin lees. Ik dacht: ik welke Oostblok stad ben je verzeild geraakt waar ze nog trolleybussen hebben.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
Lucluc;212966 schreef : Voor het eerst dat ik 'leuk' en 'Arnhem Zuid' in 1 zin lees. Ik dacht: ik welke Oostblok stad ben je verzeild geraakt waar ze nog trolleybussen hebben.
Haha dat eerste deel wou ik dus net typen :lol::+