show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Volvo 360 GLE '83 van Steven
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-10-2011 19:14 #886701
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Volvo 360 GLE '83 van Steven
wel een bordje "volvo 300 parking only"
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-10-2011 16:47 #887007
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLE '83 van Steven
Bumpers en grille gepoetst (chroom en plastic, geen foto, is niet echt groot verschil met eerst) en de motorruimte schoongemaakt (wel fotootjes).
Ingredi?nten: motorreiniger, tandenborstel, glassexvernevelaar met water, nog een sopje erbij en een heleboel poetsdoeken, en wat (lees: best veel) poets voor het kleppendeksel. Resultaat mag er wezen, maar toch zijn er veel hoeken en gaten waarvoor je eigenlijk de boel moet loskoppelen of demonteren, je komt er soms maar moeilijk bij. Onderzijde van het blok is niet gedaan.
LIKE!
Ingredi?nten: motorreiniger, tandenborstel, glassexvernevelaar met water, nog een sopje erbij en een heleboel poetsdoeken, en wat (lees: best veel) poets voor het kleppendeksel. Resultaat mag er wezen, maar toch zijn er veel hoeken en gaten waarvoor je eigenlijk de boel moet loskoppelen of demonteren, je komt er soms maar moeilijk bij. Onderzijde van het blok is niet gedaan.
LIKE!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
13-10-2011 16:57 #887009
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Volvo 360 GLE '83 van Steven
Wauw! :y:
Jouw verhaal omtrent de gebruikte spullen en manier van reinigen doen me vaag ergens aan denken... :yeah:
Echt muchos fantasticos Steven, volgend voorjaar/zomer een stevige polijstbeurt, en dan is het helemaal een plaatje van heb ik jou daar, op naar de 10.000 Euro taxatie waarde
Jouw verhaal omtrent de gebruikte spullen en manier van reinigen doen me vaag ergens aan denken... :yeah:
Echt muchos fantasticos Steven, volgend voorjaar/zomer een stevige polijstbeurt, en dan is het helemaal een plaatje van heb ik jou daar, op naar de 10.000 Euro taxatie waarde

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-10-2011 17:03 #887011
door V300 register
Jij kunt het beter hoor, op de foto ziet het er zoals altijd beter uit. Maar na een middag poetsen ben ik er wel ff klaar mee

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
13-10-2011 17:17 #887012
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Volvo 360 GLE '83 van Steven
Ja dat poetsen gaat je niet in de koude kleren zitten, kost best een bult energie.
Het mooie aan jouw auto vind ik dan ook dat hij er in de basis al zo goed bij staat en met wat moeite alleen nog maar mooier zal worden.
Het mooie aan jouw auto vind ik dan ook dat hij er in de basis al zo goed bij staat en met wat moeite alleen nog maar mooier zal worden.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-10-2011 17:34 #887016
door V300 register
Ik voel m'n rug nu wel ja, wat een debiele houding moet je jezelf toch aanmeten
Morgen ga ik de zijkanten poetsen, ik probeer enkele krasjes nog met wat commandant weg te krijgen en de rest wat ik al gedaan heb nog wat bijwerken. Ligt na een dag droog weer alweer een bult zand op, niet normaal. Gisteren schoongemaakt.

- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
13-10-2011 17:37 #887017
door Mark Smeets
Haha dat vind ik ook herkenbaar. Begin er altijd met goede moed aan, maar ben ook altijd blij als het klaar is.
Maar ziet er goed uit Steven! En sommige plaatsen kun je idd gewoon niet bereiken. Daarom zie je die ook minder goed
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo 360 GLE '83 van Steven
punkazz;185957 schreef : Maar na een middag poetsen ben ik er wel ff klaar mee
Haha dat vind ik ook herkenbaar. Begin er altijd met goede moed aan, maar ben ook altijd blij als het klaar is.
Maar ziet er goed uit Steven! En sommige plaatsen kun je idd gewoon niet bereiken. Daarom zie je die ook minder goed

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-10-2011 17:41 #887018
door V300 register
Ja gelukkig wel, maar soms ligt er gewoon prut en die prut wil ik dan wel weg hebben wegens versnelde roestvorming. Ook duidelijk zichtbaar bij deze auto. In de hoek bij de bestuurder lag zooi en daaronder, jawel, bobbels. Nog niet zo erg, maar toch is het verschil met de andere kant bij de zekeringkast - welke roestvrij is - aanzienlijk.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-10-2011 18:35 #887019
door V300 register
Dat ziet er netjes uit! Ik krijg zelf ook zin om een keer te poetsen onder de kap 
Je zei dat de onderkant van het blok niet gedaan is, heeft dat wel zin? Wat achter die grote zwarte kap zit zie je namelijk niet, en de rest is na ??n keer rijden weer vies lijkt me...

Je zei dat de onderkant van het blok niet gedaan is, heeft dat wel zin? Wat achter die grote zwarte kap zit zie je namelijk niet, en de rest is na ??n keer rijden weer vies lijkt me...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-10-2011 20:39 #887022
door V300 register
Naja, onderkant....het onderblok, dus het rooie gedeelte ook niet echt, wel ingespoten en afgespoten, maar ik ben niet zo diep gegaan met de tandenborstel en doekjes. Een schone onderzijde heeft wel degelijk zin als je bijvoorbeeld makkelijk te weten wil komen waar eventuele lekkages zitten.
Moderators: Mark Smeets