show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
18-09-2011 14:35 #885293 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Netjes! De vorige eigenaar had ze in mijn 360 ook al gezet :)
Maar in de toekomst komen er voren strips met verlichting :rolleyes:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-09-2011 15:14 #885297 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
H? gaaf, eens effe een V40 strippen!!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
18-09-2011 15:57 #885302 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart

Gekke Gerritje;184189 schreef : H? gaaf, eens effe een V40 strippen!!

Ze hebben het niet allemaal, het is wel een optie. Je kunt ook bij 850's kijken, of andere nieuwere modellen op de sloop. Zelfs voor een 740 was het al een optie, dus vanaf daar kun je zoeken ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-09-2011 10:12 #885852 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
"Kuipstoel gevolvoriseerd"

Inspiratie gehaald bij de grote jongens,Ferrari e.d.

Dus even een paar opstrijkemplemen bij Volvo-plaza besteld en zie hier.....

VOLVO KUIPSTOELEN!

:w00t::w00t:

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-09-2011 15:31 #885869 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Dikke WIN! :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2011 14:24 #886109 door V300 register
echt een super dikke bak. op die foto recht van opzij lijkt het net of er van die lompe dakdragers op zitten door het afdak boven de voordeur. ziet er niet eens zo slecht uit :P

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2011 16:52 #886124 door V300 register
V??rspoiler

Ik heb dr 1 ik heb dr 1`ik heb dr 1 :w00t::w00t::w00t:

Is alleen 1 MAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :(

Is door n onverlaat aan barrels gereden :grr:

Maar hij is wel kompleet,op een paar hele kleine stukjes na maar dat is geen probleem.

De hoek aan de rechterkant is kompleet afgebroken en om de schade helemaal te kunnen vaststellen heb ik de hele rechter hoek tot aan de uitsparing voor de mistlamp kaal geschuurd en daar zaten nog een paar scheuren!

Ik heb gelukkig wel wat ervaring met polyester dus dan maar aan de slag.
Eerst de te reparenen delen geschuurd totdat zo nog slechts zeer dun zijn,je moet die namelijk aan beide zijden plakken en dan zou de spoiler op die plaats te dik worden.

En waar het niet anders ging,de breuk open gezaagd on de spanning dr uit te halen.

Daarna de bumper van de grijze muis verwijderd on de delen aan elkaar te kunnen passen.

Eerste plakresultaat. :y:

Meteen maar even de sideskirts die ik nog heb liggen eens even gepast en dat ziet er wel goed uit.Nope die zijn niet van n Volvo maar ingekorte skirts van een Ford Sierra..(sorry)

Spoiler is nu helemaal geplakt.Laat m ff lekker drogen,morgen verder.
Ik schrok wel even toen de auto weer recht op de wielen stond. :wtf::wtf::wtf: wat is ie nu laag!Bij ons de oprit op en afgaat net maar er zijn hier in de buurt drempels daar moet ik nu,net als met de 55 ,om gaan rijden!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
29-09-2011 16:57 #886125 door Mark Smeets

Bart Manders;185046 schreef : Bij ons de oprit op en afgaat net maar er zijn hier in de buurt drempels daar moet ik nu,net als met de 55 ,om gaan rijden!

Die drempel bij het tankstation, en dan richting de markt bij jou in het dorp, dat is een serieuze idd! Die ga je niet meer redden :f
En die drempels in de straat achter de winkel straat (daar bij de stoba) waar je kunt pakeren, daar kun je ook niet meer overheen :P

Ziet er goed uit in elk geval!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2011 17:05 #886127 door V300 register
Die gaan misschien nog wel maar dat "hunnebed" dat ze bij ons achterom bij het connect college hebben neer gelegd is absoluut n "no go area" .Niet zo'n probleem,genoeg andere mogelijkheden!

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-09-2011 17:12 #886130 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
goh als ik dit zo zie wordt het voor mij ook hoog tijd om maar eens aan die poly zooi te beginnen:)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC