Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
- Mark Smeets
- Moderator
Maar in de toekomst komen er voren strips met verlichting :rolleyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- Mark Smeets
- Moderator
Gekke Gerritje;184189 schreef : H? gaaf, eens effe een V40 strippen!!
Ze hebben het niet allemaal, het is wel een optie. Je kunt ook bij 850's kijken, of andere nieuwere modellen op de sloop. Zelfs voor een 740 was het al een optie, dus vanaf daar kun je zoeken
- V300 register
- Verbannen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Ik heb dr 1 ik heb dr 1`ik heb dr 1 :w00t::w00t::w00t:
Is alleen 1 MAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Is door n onverlaat aan barrels gereden :grr:
Maar hij is wel kompleet,op een paar hele kleine stukjes na maar dat is geen probleem.
De hoek aan de rechterkant is kompleet afgebroken en om de schade helemaal te kunnen vaststellen heb ik de hele rechter hoek tot aan de uitsparing voor de mistlamp kaal geschuurd en daar zaten nog een paar scheuren!
Ik heb gelukkig wel wat ervaring met polyester dus dan maar aan de slag.
Eerst de te reparenen delen geschuurd totdat zo nog slechts zeer dun zijn,je moet die namelijk aan beide zijden plakken en dan zou de spoiler op die plaats te dik worden.
En waar het niet anders ging,de breuk open gezaagd on de spanning dr uit te halen.
Daarna de bumper van de grijze muis verwijderd on de delen aan elkaar te kunnen passen.
Eerste plakresultaat. :y:
Meteen maar even de sideskirts die ik nog heb liggen eens even gepast en dat ziet er wel goed uit.Nope die zijn niet van n Volvo maar ingekorte skirts van een Ford Sierra..(sorry)
Spoiler is nu helemaal geplakt.Laat m ff lekker drogen,morgen verder.
Ik schrok wel even toen de auto weer recht op de wielen stond. :wtf::wtf::wtf: wat is ie nu laag!Bij ons de oprit op en afgaat net maar er zijn hier in de buurt drempels daar moet ik nu,net als met de 55 ,om gaan rijden!
- Mark Smeets
- Moderator
Bart Manders;185046 schreef : Bij ons de oprit op en afgaat net maar er zijn hier in de buurt drempels daar moet ik nu,net als met de 55 ,om gaan rijden!
Die drempel bij het tankstation, en dan richting de markt bij jou in het dorp, dat is een serieuze idd! Die ga je niet meer redden :f
En die drempels in de straat achter de winkel straat (daar bij de stoba) waar je kunt pakeren, daar kun je ook niet meer overheen
Ziet er goed uit in elk geval!
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid