show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
- Chris Kobes
- Nieuw lid
Minder
Meer
28-05-2011 16:33 #875698
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
13 inch?
Zoja dan heb ik nog wel een paar Ronals liggen die je mag hebben. Twee stuk zijn gebruikt in de cross en twee zijn nog in goede staat
Zoja dan heb ik nog wel een paar Ronals liggen die je mag hebben. Twee stuk zijn gebruikt in de cross en twee zijn nog in goede staat
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-05-2011 17:22 #875702
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Nee,:nono: zijn 14" maar toch bedankt voor t aanbod :yeah:!
Ik had vanmiddag toch nix te doen :wtf: dus maar eens aan de slag gegaan met de stabilisator voor de achteras.
Ik heb aan de voorzijde een stabi van 25mm(origineel was 19!).Om de balans een beetje te houden in de auto is een stabi op de achteras dan wel wenselijk.
Ik had de keus uit de stabi van de vooras of een 22 mm exemplaar van 'n mk2.
Aangezien ik voor die laatste ook PU buss en had liggen ben ik daar maar verder mee gegaan.
Voor de bevestiging ben ik uit gegaan vaan de constructie zoals bij de 363 CS met dit verschil dat bij die auto de armen van de stabi naar achteren lopen.Ik moet ze ,vanwege de vorm van de stabi, naar v??r laten lopen.
Voor de bevestiging van de armen aan de koets heb ik mk2 en mk3 armen gecombineerd.Dus aan de stabi mk2,aan de koets mk3.
Bevesting onder de achteras.
De reactiearmen
Hel spulletje gaat er volgende week weer onderuit om het netjes strak ik de lak te zetten.Dan moet toch alles weer los ivm de verlagingsblokken en de instelbare Spax schokbrekers
Ik had vanmiddag toch nix te doen :wtf: dus maar eens aan de slag gegaan met de stabilisator voor de achteras.
Ik heb aan de voorzijde een stabi van 25mm(origineel was 19!).Om de balans een beetje te houden in de auto is een stabi op de achteras dan wel wenselijk.
Ik had de keus uit de stabi van de vooras of een 22 mm exemplaar van 'n mk2.
Aangezien ik voor die laatste ook PU buss en had liggen ben ik daar maar verder mee gegaan.
Voor de bevestiging ben ik uit gegaan vaan de constructie zoals bij de 363 CS met dit verschil dat bij die auto de armen van de stabi naar achteren lopen.Ik moet ze ,vanwege de vorm van de stabi, naar v??r laten lopen.
Voor de bevestiging van de armen aan de koets heb ik mk2 en mk3 armen gecombineerd.Dus aan de stabi mk2,aan de koets mk3.
Bevesting onder de achteras.
De reactiearmen
Hel spulletje gaat er volgende week weer onderuit om het netjes strak ik de lak te zetten.Dan moet toch alles weer los ivm de verlagingsblokken en de instelbare Spax schokbrekers
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
28-05-2011 21:37 #875721
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Hoe en waar heb je die aan de koets bevestigd?!?
Ik heb ook nog een stapeltje stabi's liggen en dit lijkt me heerlijk voor op de achteras i.c.m. de 25 mm stabi aan de voorzijde.
Ik heb ook nog een stapeltje stabi's liggen en dit lijkt me heerlijk voor op de achteras i.c.m. de 25 mm stabi aan de voorzijde.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-05-2011 21:56 #875726
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
28-05-2011 22:01 #875730
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Dat staal zou in die richting misschien wel eens sterk genoeg kunnen zijn ja... Interessant!
Hoe heb je die reactiestangen gecombineerd? Ik heb even niet meer voor de geest hoe ze bij een MK3 zitten, want aan de voorzijde heb ik nu ook MK2 reactiestangen.
Heb je er al mee gereden?
Hoe heb je die reactiestangen gecombineerd? Ik heb even niet meer voor de geest hoe ze bij een MK3 zitten, want aan de voorzijde heb ik nu ook MK2 reactiestangen.
Heb je er al mee gereden?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-05-2011 22:09 #875732
door V300 register
Nog even terug naar die laatste foto.
onderaanzie je bevestiging van de stabi.
Daar zit de mk2 bevestiging.Als je de reactiearm naar boven volgt kun je nog net de stofhoes van de kogelkoppeling van de mk3 reactiearm zien.
Ik heb van de 2 versie's 1 gemaakt(afsijpen,opmeten,aan elkaar lassen).
Ik zoek alleen nog polybussen voor de bevestiging aan de stabi.
Ik heb er mee gereden en ik heb wel het gevoel dat ie minder hangt.
Volgende week komen zoals gezegd de blokken en de Spaxen dr onder en dan zal het verschil wel nog groter zijn denk.
onderaanzie je bevestiging van de stabi.
Daar zit de mk2 bevestiging.Als je de reactiearm naar boven volgt kun je nog net de stofhoes van de kogelkoppeling van de mk3 reactiearm zien.
Ik heb van de 2 versie's 1 gemaakt(afsijpen,opmeten,aan elkaar lassen).
Ik zoek alleen nog polybussen voor de bevestiging aan de stabi.
Ik heb er mee gereden en ik heb wel het gevoel dat ie minder hangt.
Volgende week komen zoals gezegd de blokken en de Spaxen dr onder en dan zal het verschil wel nog groter zijn denk.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
28-05-2011 22:39 #875738
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
ik twijfel of die bevestiging aan de koets op lange duur stevig genoeg zal zijn.
overigens vind ik dat als je goede (sport)schokdempers hebt en die goed afstelt het rollen op de achteras bijzonder meevalt
overigens vind ik dat als je goede (sport)schokdempers hebt en die goed afstelt het rollen op de achteras bijzonder meevalt
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
28-05-2011 22:44 #875739
door Jeroen van Bodegom
Met een gastank en volle achterbank rolt hij dan toch nog aardig... :+
Polybushes voor de stabi's zijn te bestellen bij Funs en Dai...
Dat is dan weer jammer... lassen behoort niet tot mijn vaardigheden...Bart Manders;176726 schreef : (afsijpen,opmeten,aan elkaar lassen).
Polybushes voor de stabi's zijn te bestellen bij Funs en Dai...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
28-05-2011 22:47 #875740
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
mja ok, dat zijn al 2 zaken waar ik geen last van kan hebben:+
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
28-05-2011 22:49 #875741
door Jeroen van Bodegom
Ik wel, vandaar mijn interesse...
Moderators: Mark Smeets