show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-05-2011 23:01 #875743 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart

AvdAkker;176732 schreef : ik twijfel of die bevestiging aan de koets op lange duur stevig genoeg zal zijn.
overigens vind ik dat als je goede (sport)schokdempers hebt en die goed afstelt het rollen op de achteras bijzonder meevalt

Dat gedeelte is wel dubbele plaat die naar alle kanten gebogen is.Mocht t nodig zijn dan kan ik nog altijd een extra verstevigings strip plaatsen.

We hebben vaker een Porsche 911 in de service tydens marathon wedstrijden en daar is de bevestiging niet veel dikker.

@ Jeroen.ffff opmeten en iemand opzoeken die de delen aan elkaar last,dat moet geen probleem zijn,toch?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-05-2011 23:06 #875744 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Is zeker geen probleem, maar het is natuurlijk makkelijker als het zonder had gekund... :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-05-2011 10:12 #875974 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
de foto's zijn verplaatst of verwijderd? volgens photobucket althans

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-06-2011 23:05 #876156 door V300 register
Hm ik digibeet.......
Heb fotobucket n beetje op zitten ruimen,niet wetend dat dit het resultaat zou zijn.:woops:

Maar goed.sorry.

Heb ondertussen wel n lekker produktief dagje gehad.
Ik begon dus hier mee

De verlengde draagarmen

Gemonteerd onder de auto

De spoorstangen verlengen
Eerst een stuk van 20 mm dr tussen zetten

Daarna een bus over de gehele spoorstang.

Van de oude grijze muis had ik nog de verlagingsblokken en de Spax liggen.

Alles gemonteerd

Kan ie best hebben,al zeg ik t zelluf!
Ben net ffff n stukje gaan rijden.Lijkt allemaal in orde alleen komt de achterste stabi af en toe heel even tegen de uitlaat aan.Geen probleem,de reactiearmen moeten een cm of 3 langer worden.

Morgen fff bellen om de Muis uit te laten lijnen

Ik had ook nog 2 van die kleine R-sport speldjes liggen.Aangezien ik gisteravond fff nix te doen had heb ik nog maar even wat zitten hobbyen
ffff klikken,is filmpie!
[img

Morgen fff geen autoklus,of indirect eigenlijk wel.De balken en de vloerplaten voor de onderdelenzolder in de schuur komen morgen.Zal blij zijn als t er in zit, krijg ik eindelijk weer eens n beetje plaats in de tempel!

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-06-2011 23:09 #876157 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
lol, bij die eerste spoorstang foto dacht ik nog dat meent ie niet, maar bij de 2e foto was die gedachte weer helemaal verdwenen:p

netjes, graad of 3/3,5 negatief camber?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-06-2011 23:14 #876159 door V300 register

AvdAkker;177165 schreef : lol, bij die eerste spoorstang foto dacht ik nog dat meent ie niet, maar bij de 2e foto was die gedachte weer helemaal verdwenen:p

netjes, graad of 3/3,5 negatief camber?

Ja dat was n beetje iel geworden he:yesyes:.
Ik had eigenlijk gehoopt dat die dingen net als bij mn 55 hol zijn maar helaas.
Maar zo werkt t ook.
Hoeveel t precies is heb ik nog niet gemeten maar dat kunnen ze me met uitlijnen wel vertellen denk ik.
De muis stuurt wel een stuk prettiger nu!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-06-2011 14:52 #876218 door V300 register
Vandaag met de Muis naar de bandenboer geweest om uit te laten lijnen.
Ik had het gisteren op de methode gedaan zoals we vaker op het circuit doen maar 100 % is dat niet.

Dr zat niet veel in maar nu is het wel goed.
Camber......................4 graden!

Terug naar huis zat ik achter deze schone

Een grijze 5 deurs 360 met volgens mij origineel lichtmetaal en trekhaak.
Een mooie auto al zag de achterbumper er uit als of ie een tikje had gehad.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
03-06-2011 15:54 #876225 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Dat is niet terug naar je huis, van juist van je huis naar de snelweg.. ;)
Of ben je verhuisd?
Die 2 bochten daar zijn trouwens heerlijk om gewoon met 50 doorheen te gaan terwijl iedereen afremt :D

Ziet er in elk geval allemaal goed uit! :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-06-2011 18:07 #876235 door V300 register
Van de bandenboer via die 2 bochten,naar de rotonde,terug naar die 2 bochten en dan naar huis!En die kunnen nu best harder dan 50,maar niet overdag,is n beetje aso dan he!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
03-06-2011 18:56 #876240 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Oow volgens mij herken ik de bandenboer nu ook, die ligt in Echt op het industrieterrein toch? Ook voor vrachtwagens geschikt? Vlak voor "van der Ven'.
Dan ben je stiekem wel omgereden jaa :P
Als je vanaf de rotonde komt kun je die 2de ook overdag best harder nemen, alleen die eerste niet omdat daar mensen vanaf de pakeerplaats kunnen komen... Maar meestal probeer ik er gewoon met 50 op de cruise control doorheen te sjezen :f

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC