Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;177249 schreef : Oow volgens mij herken ik de bandenboer nu ook, die ligt in Echt op het industrieterrein toch? Ook voor vrachtwagens geschikt? Vlak voor "van der Ven'.
Dan ben je stiekem wel omgereden jaa
Ja,precies, die.:yesyes:
De monteur was eerst wat aan het zeuren over banden slijtage en meer van dat soort meuk.De monteur die vorige mn banden op die Ronal velgen gemonteerd had kwam ook ff kijken.Die heeft zich dat kort aangehoord en zei toen"doe niet zo moeilijk en lijn dat ding uit,hij weet echt wel wat ie doet"(einde citaat):f
Kijk,natuurlijk zullen de voorbanden wat sneller slijten maar lang niet zo snel als wanneer de sporing niet goed staat ingesteld.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Heb vanmiddag 'n leuk tussendoortje gehad.:f
'N collega van me heeft 'n V70T5 uit 2005.Op zich al 'n leuk speledingetje maar deze is nog n beetje geholpen.300 pk en een karrevracht aan Nm's.:yummie:
In verband hiermee wilde hij graag andere remmerij.Standaard schijven zijn wel geventileerd maar niet geboord of gegroefd.:hmmz:
Ik heb 'm 'n setje van dittem bezorgd............
Kost wat,maar dan heb je ook echt wel wat!:y:
En uitgepakt en gemonteerd ziet dat er zo uit
En daarna even proefrijden.Tjemig wat gaat dat ding van kiet zeg.Het leukste is dan nog wel dat je aan de auto,afgezien van een verlaagd onderstel ,niet ziet dat het een "wolf in schaapskleren" is.
- V300 register
- Verbannen
V??r- en achterklauwen met schijven afkomstig van deze auto......
Nissan Sunny GTI-R 4x4.Leuk speeltje....285 paardjes :yummie:!
Heeft die ze dan niet meer nodig :wtf2:?
Heb deze auto vandaag omgebouwd naar een BIG-BRAKE uitvoering :yesyes:.
Het originele materiaal hoefde hij niet meer.......en bedankt yeehaa!.
Heb even het een velg van het 2e setje 14" Ronal dat ik nog heb liggen dr op gemeten.Past er heel mooi omheen de velg is dan bijna helemaal opgevuld met de schijven en de klauwen.
Dat wordt weer hobbyen......lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
En grip...ha ha ha bergen,tot bijna in het oneindige met die 4 wiel aandrijving!
- Mark Smeets
- Moderator
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Er zaten bij het materiaal ook schijven van n Primera STi maar die zijn te groot in combi met de 14" wielen.
Ffff wat plaatjes bij de praatjes
links origineel 360,Rechts Nissan GTI-R
Zo is het vershil in breedte van de klauwen goed te zien(de rode is dus 360)
Achterklauwen
met hier duidelijk zichtbaar, het handrem mechanisme
Vult de velgen leuk op.
Hopelijk ben ik volgende week een beetje op tyd thuis.Dan kan ik de schijven wegbrengen om het naaf gat een beetje uit te laten draaien.Die kunnen dan ook meteen de gaten voor de bouten boren zodat ze op dezelfde manier gemonteerd kunnen worden als de originele schijven.
- V300 register
- Verbannen
Ik heb inmiddels een paar honderd kilometer met het veranderde onderstel achter de kiezen.Heb de dempers achter half open staan en dat werkt perfekt.de auto is in het slechtste geval een heel klein beetje overstuurd bij deze afstelling.Maar over het algemeen messcherp te sturen met een heel neutraal karakter!
Enige nadeel.................................Heb n andere stoel nodig met veel meer zijdelings steun. Misschien zolang maar de kuipstoel uit de 55 omzetten.