"De Alto¨ 340 DL Variomatic 1986
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Valt dat mee? Vind het nog een flink bedrag voor die klusjes...slb_340;132139 schreef : Die rode leeft nog zeerzeker. Nog geen een keer stil komen te staan. Voor de apk moet er iets met de stuurinrichting, carburateurrevisie etc. Kosten zijn zo'n ? 350,- dus dat valt mee. Dan krijgt hij gelijk zijn 2e beurtje...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Vergelijk het maar eens met de kosten van de verwarmingsmonteur oid.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Ik heb zelf zojuist het vlotterdeksel vastgezet (zal beetje los) en het stationair wat naar beneden gedraaid, loopt niet 100% stabiel maar dat verbaast me niks. Hij loop in ieder geval <900 stationair en hij kruipt dus niet meer Victory! Fantastisch bakkie! Zo nog het klusje aan de kachel afmaken, zit even op te warmen met een bak koffie nu. Heb de kachelradiator zelf al doorgespoeld (zat vol drek), maar de kachel doet het nog niet dus nu de slang over het kleppendeksel nog even los en schoonspoelen. IEdere slangeklem die ik loshaal wordt vervangen door een nette nieuwe, voor het mooie zouden de slangen zelf ook wel vervangen mogen worden.
- V300 register
- Verbannen
Ook de kachelradiator zelf zat een beetje verstopt, maar dat viel enorm mee vergeleken met die slang.
Anyway: zit er weer warmpjes bij, en de ontwaseming werkt ook weer een stuk beter dan met koude lucht alleen.
Gelijk natuurlijk even een eindje mee gereden, wat een lol zeg in zo'n vario Begin nu ook aardig door te krijgen hoe ie technisch werkt, echt een leuk systeem
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Stuurkogels, 4 banden, remleiding bevestiging, stukje uitlaat, dorpel links en rechts etc etc. ik krijg vanavond het totaal
- V300 register
- Verbannen