"De Alto¨ 340 DL Variomatic 1986
- V300 register
- Verbannen
(en tot die tijd ook zo weinig mogelijk verprutsen aan de carburateursettings)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ook het raammechaniek links vervangen, er waren 3 tandjes foetsie. Nu sluit de ruit weer netjes. Scheelt al flink in de warmte en de hoeveelheid vocht in de auto
Tussen de bedrijven door ook snel de blaastest bij de EMVK gedaan: beide kanten hielden keurig de ingeblazen lucht vast. Membranen lijken dus in orde.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Berichten: 7
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Bij de 'nieuwe' rode heb ik net de EMVK getest en prima werkend bevonden. Aansluiting B heeft vaccum als de bergrem aanstaat, en Aansluiting A zuigt (wel wat zachter dan als de motor wat toeren maakt. Je hoort hem ook goed klikken. Dan kan ik aannemen dat het tachorelais ook goed is toch? Oorzaak van het niet goed opschakelen zou dan in de remschakelaar of de kickdownschakelaar moeten zitten als ik het goed begrijp.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Tj??rd;132133 schreef : Bij de 'nieuwe' rode heb ik net de EMVK getest en prima werkend bevonden. Aansluiting B heeft vaccum als de bergrem aanstaat, en Aansluiting A zuigt (wel wat zachter dan als de motor wat toeren maakt. Je hoort hem ook goed klikken. Dan kan ik aannemen dat het tachorelais ook goed is toch? Oorzaak van het niet goed opschakelen zou dan in de remschakelaar of de kickdownschakelaar moeten zitten als ik het goed begrijp.
op aansluiting A de hoeveelheid vacuum meten, ik heb zowieso een vacuummeter bij me de aankomende sleuteldag.
tachorelais lijkt in orde, maar sluit even een multimeter parralel op de B spoel aan op voltmeting, en controleer of je met contact aan bij het bedienen van de kickdown/remdrukschakelaar voltage ziet dat gelijk afvalt als je hem niet bediend.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.