Anjo's 1980 343 DL
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
moet nog een steuntje maken om het EMVK en tacho op te schroeven, die zitten met deze voorpijp eigenlijk te diep. tegelijkertijd kan de kabelboom een stuk mee omhoog, weg van de hitte.
daarna nog wat slangetjes bestellen, reservewielhouder erop schroeven, downpipe goed vast schroeven, gaskabeltje op maat maken, kachelradiateur slangen aansluiten, thermostaat in de bovenste radiateurslang en vastschroeven met de goede klemmen (waren op), carterontluchting fixen, luchtfilterhuis erop schroeven, vacuumslangenbende fixen, accu erin en dan kan hij weer aangeslingerd worden:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Premium lid
Ik wil trouwens wel deze zomer als ik de kleppen ga stellen van de gelegenheid gebruik maken om ook meteen het deksel van een laagje verf te voorzien namelijk.
Die foto met de afstel plaatjes voor de vario....0,5 word schaars zo te zien (zie nu al met angst en beven de komende luchtspleet controle tegemoet...)
Bij het zien van de bovenstaande foto's maakt een lichte vorm van jalouzie zich van me meester, als ik hier toch nog eens de pecunia voor ga overhouden...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
kleppendeksel (en de rest) is gewoon gestraald en gepoedercoat. 0,5 zijn toch nog 2 setjes van. ze zijn nogal dun hea:D
had gehoopt het ding inmiddels aan de praat te hebben maar ik zit even vast, de gasfles voor het TIG apparaat is op. kan lekker een paar avondjes nixen dus:)
- Wouter Borsje
- Premium lid
Ach ja, beetje relaxen die paar avonden is ook wel eens lekker toch, kun je straks weer (met een) vol (le) gas (fles) verder.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Jos360;174215 schreef : Ik heb nog een CVT vliegwiel met koppeling liggen. Worden die gerecycled of wat doen jullie daarmee?
Ik recycle die koppelingsschijven dus als je niet weet :S wat ermee te doen...:halo:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
verdeler bleek niet op tijd te staan, het tandwieltje tussen verdeler en oliepomp zat een tandje verdraaid en dus stond de ontsteking te vroeg. eazy fix en daarna was het tik en lopen. nadat ik alles weer erop geschroefd had wilde hij ineens niet meer starten (startmotor deed ineens niets meer) en toen ik hem na een andere startmotor eindelijk aan de gang had ging ik aan de gang met kvs bijvullen en wat stellen, filmpje vergeten:D
dus geen echte eerste start, maar wel pas na 2min stationair lopen
[youtube]lfbTKrQAEqs[/youtube]
we hebben weer Argon gas, dus vanavond ga ik de laatste dingetjes in elkaar bakken en braaien en morgen al het spul afmonteren, inclusief uitlaat:+ dan moet het in de motorruimte na warmdraaien van de motor en afstellen voorlopig even klaar zijn dacht ik zo. volgend weekend de achteras:)!