Anjo's 1980 343 DL
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
vanmorgen nog de garagebox weer opgeruimd en ik heb nu weer een fatsoenlijke ruimte om te sleutelen, wel gemerkt dat het met die zon geen doen is om lang in de box te vertoeven, vanaf 11 uur 'sochtends was het al ruim 30 graden daar binnen en dan zit ik nog eens met zware zooi te slepen ook
kan niet wachten tot het flink gaat regenen en weer afkoeld naar een graadje of 20, dan kan er weer fatsoenlijk gewerkt worden, m'n handen jeuken als de klere in ieder geval:)
heb vrijdag/zaterdag ongeveer 600km met de 343 gereden op het heetst van de dag, klapraampjes achter open en voorruitjes op een kier en nog gewoon een zweetrug hebben en licht verbrande armen.. wordt toch wel tijd om wat aan het ongetinte glas te doen, zit op dit moment aan een coating/folie te denken met 80% lichtdoorlating en die rondom op alle ruiten toe te passen.
nu ff een koude douche en dan op naar de lek of loosdrechtse plassen, eens zien hoe wakeboarden me af gaat:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
dus net maar even de schakelaar gefixt met losse delrin ringen en 4 m2,5 boutjes, dit springt nooit meer los:)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Al zou ik die apparatuur tot mijn beschikking hebben en weten hoe het werkt... dan zou ik alsnog al mijn vingers verliezen denk ik...AvdAkker;149094 schreef : het is eerder een mooi machinepark tot je beschikking hebben en weten hoe dat allemaal werkt:D
Hoewel... z? ontzettend onhandig ben ik nu ook weer niet... 1 vinger misschien dan... :+
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Mooi gemaakt Anjo. Had een leuk werkstukje voor school kunnen zijn....
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
m'n pa en ik zijn eigenlijk ook als water en vuur. ik heb dus eigenlijk het werken met de machines een beetje mezelf aangeleerd met vallen en opstaan. zo heeft er een keer een beitel in het systeemplafond gehangen en hebben we regelmatig een vliegende sleutel door de werkplaats gehad.. gelukkig is het aardig goed gekomen, heb er inmiddels ook een hoop truucjes bijgeleerd met stage's in div verspanings en metaalbewerkingsbedrijven:)