Anjo's 1980 343 DL
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
DLS/GLS heeft idd de motorkapvergrendeling daar origineel zitten, heb nu een scharnier van een mk3 340 en een zelfgebouwd steuntje naar 2 bouten op het voorscherm, werkt perfect eigenlijk. moet dus alleen nog ff een nieuw steuntje maken waarbij het scharnier iets verder naar achteren komt zodat je de kap makkelijker in de vergrendeling krijgt. en die dan ook nog even laten poedercoaten natuurlijk;)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
volvofiel;149373 schreef : Nee dat klopt ook Anjo, als je de originele isolatie zou gebruiken ligt je reservewiel in de weg.
Overigens valt dat haakse nog wel mee.
@ Koen; stuur maar even een PB als je nog zo'n kap zoekt
Als zo'n kap je niet in de weg ligt wil ik wel kopen/ruilen over een paar maanden :halo:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Berichten: 4
Ik heb er een in mijn kleur op het oog, en twee van die kappen op reserve hebben is me iets te gortig.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
ohja, die 343 rijd inderdaad wel veel leuker als de rode
dus ik loop naar de auto; ruk de tectyleerdopjes uit de voorschermen; prik er rechts met een schroevendraaier in en helemaal vrij, gebeurt niets. gelijk even de dorpel meegenomen, allemaal vrij.
links de schroevendraaier; dorpel helemaal vrij, prik in het voorscherm en er komt me toch een partij water (in de richting van 3 a 4 liter) omlaag zetten!!!! m'n broek helemaal nat, auto watervrij en een behoorlijke plas op de stoep euuuuhh.....
dus; als ik wellicht volgende week er een keer tijd voor heb gaat het hele front er maar even af, kijken wat de evt schade aan de body is en voor de zekerheid het spul even flink anti-roest aanpakken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
vanmorgen ook, hij start hem en je hoort hem een paar x wat lomp gas geven; choke een end terug, GHHHHHHHHHHHHHNKGGG, choke voldoende terug en vroem daar gaat ie.
dat is mij nog niet overkomen sinds ik dat schakelstangbusje vervangen heb, kwestie van ochtend-lompheid denk ik:+
toch maar ff het startrelais doorverbinden van de week, dan is het primair tenminste veilig:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Premium lid
- Berichten: 111
Gelukkig dan maar dat de waterophoping nu ontdekt is, blijft de eventuele roestschade nog beperkt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Berichten: 4
Overigens zou ik aan de voorzijde van het scherm, bij de voorbalk zeg maar, ook een afwateringsgaatje boren als ik jou was. Scheelt weer.
De latere types hadden standaard al een openingetje in het binnenscherm voor afwatering.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
maare klopt, ook daarom haal ik de schermen er deze vakantie nog af; even fatsoenlijke ontwateringsgaatjes boren:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.