De Volvo 360 GLS van Jean-Luc
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;138484 schreef : Waar heb jij die veerpootlagers (bovenin) dan vandaan gehaald?
Ik kan ze echt ner-gens meer vinden..!:no:
Bebber in Nijmegen. Hij sprak Duits aan de telefoon. Het merk is Bilstein.
- V300 register
- Verbannen
-
De witte 360 inj. gaat de stalling in, dus voorlopig blijf ik in de 1986er rijden, met plezier overigens.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
een RHD stuurhuis omdraaien om hem in een LHD auto te plaatsen betekend dat de leidingen vol op het subframe knel komen... de nippels zitten als het goed is ook slechts aan 1 kant en de RHD nippels afdoppen en nieuwe aan de andere kant erin boren is geen optie bij een stuurhuis:)
ze zijn overigens nog wel gewoon nieuw te krijgen in LHD; ik meen rond de 450 euro (maar als je goed zoekt kan daar nog een honderdje vanaf)
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;141207 schreef : Er staat ook een losse stuurbekrachtigingspomp voor een 360 bij de advertenties. Misschien kun je daar wat mee?
Lucluc;141210 schreef : Ja, maar dat zal het probleem niet zijn. Dat zal ongetwijfeld hetzelfde zijn als van de grote Volvo's met red blocks.
Helemaal correct JL. Ik had de pomp al een tijdje terug gezien en dacht, misschien handig om als reserve te houden. Maar toen ben ik met onze 240 gaan vergelijken, en op het oog zijn beide pompen identiek. De 240 had alleen een extra bevestiging dacht ik, maar die benut je dan op de 360 gewoon niet

- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;141214 schreef : ze zijn overigens nog wel gewoon nieuw te krijgen in LHD; ik meen rond de 450 euro (maar als je goed zoekt kan daar nog een honderdje vanaf)
LHD ook? Waar dan?