show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Volvo 340 DL alias "Lijntje"
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-09-2010 15:40 #845440
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 340 DL alias "Lijntje"
Jan, is het mogelijk om het artikel in te scannen en hier te plaatsen (ivm copyright oid?). Ik zit nog steeds in het buitenland maar zou het graag lezen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-09-2010 16:11 #845449
door V300 register
Ik zal eens vragen.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-09-2010 18:06 #845464
door V300 register
Ja streepje is ook een verhaal ja. Staat het in de laaste klassiek en techniek 150 of in 149?
Alleen ik weet niet of het verhaal van streepje mensen nu laat denken laat ik ook zo,n 340,er gaan kopen haha. Wat die wagen allemaal mee gemaakt heeft verzin je niet, dat is pech op pech op pech. Dat heb je soms met een wagen, je hebt het liever niet maar soms gebeurd dat.
Alleen ik weet niet of het verhaal van streepje mensen nu laat denken laat ik ook zo,n 340,er gaan kopen haha. Wat die wagen allemaal mee gemaakt heeft verzin je niet, dat is pech op pech op pech. Dat heb je soms met een wagen, je hebt het liever niet maar soms gebeurd dat.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
09-09-2010 20:44 #845485
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo 340 DL alias "Lijntje"
Wacht maar tot het verhaal van Niels in zo'n blad verschijnt... dan wil ?cht niemand meer een 340...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-09-2010 22:11 #845560
door V300 register
Ach, de pech van Streepje wordt flink gecompenseerd door het geluk met Lijntje. De eerste is misbruikt, de 2e gebruikt. Het grote verschil is onderhoud, na de aanschaf van Lijntje had ik nog gevraagd waarom de wagen zo goed remt... complete revisie van het remsysteem.
Het verhaal staat overigens in 150, het jubileum nummer heeft beide zusjes en beide dames op de foto erin staan. (beide 340's en beide 780's op 1 foto)
Het verhaal staat overigens in 150, het jubileum nummer heeft beide zusjes en beide dames op de foto erin staan. (beide 340's en beide 780's op 1 foto)
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
11-09-2010 17:12 #845586
door V300 register
Heb de K&T gekocht Jan, inderdaad bekende foto van die verbrijzelde drukgroep
Pech kun je altijd hebben, mijn 340 had weliswaar een knappe koets en een mooi onderhoudsboekje maar toch het nodige achterstallige onderhoud. Plus nog schade hier en daar als gevolg van mijn eigen domheid et voila
Pech kun je altijd hebben, mijn 340 had weliswaar een knappe koets en een mooi onderhoudsboekje maar toch het nodige achterstallige onderhoud. Plus nog schade hier en daar als gevolg van mijn eigen domheid et voila
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-09-2010 11:16 #848953
door V300 register
Ach, Lijntje wordt nu wel vertroeteld. Gisteren een flinke wasbeurt gehad, samen met Streepje, de 740 diesel, Het Witte Wief (origineel Nederlandse 780 V6) en La Donna Bianca (Italiaanse import 780 diesel).
Hierna volgde een fotoshoot, van de 3 dames (Streepje niet), zodat een taxatie aangevraagd kon worden... online. Dat is gisteravond ook gedaan. Ik ben benieuwd. 3 werkdagen, dus waarschijnlijk vallen ze maandag of dinsdag in de bus. (afhankelijk van de bezorging)
Ze stond in elk geval te glimmen voor de foto.
Er zijn nog groepsfoto's gemaakt, maar ik moet nog kijken waar ik die online ga zetten. (bij welke wagen van de 5 die zijn gewassen )
Hierna volgde een fotoshoot, van de 3 dames (Streepje niet), zodat een taxatie aangevraagd kon worden... online. Dat is gisteravond ook gedaan. Ik ben benieuwd. 3 werkdagen, dus waarschijnlijk vallen ze maandag of dinsdag in de bus. (afhankelijk van de bezorging)
Ze stond in elk geval te glimmen voor de foto.
Er zijn nog groepsfoto's gemaakt, maar ik moet nog kijken waar ik die online ga zetten. (bij welke wagen van de 5 die zijn gewassen )
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
23-09-2010 12:00 #848958
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo 340 DL alias "Lijntje"
Waarom altijd van die (te) kleine foto's?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-09-2010 12:54 #848962
door V300 register
tegenlicht, rommelige achtergrond, met alle respect voor het mooi gepoetst en gewassen zijn, mooie foto's zijn de bovenste 2 zowieso niet.
de interieurfoto is wel goed, die is zo te zien ook de andere kant op genomen.
de interieurfoto is wel goed, die is zo te zien ook de andere kant op genomen.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-09-2010 20:07 #849030
door V300 register
Ik had liever elders gefotografeerd, maar de 780's zijn geschorst en de diesel is ook nog eens onverzekerd. Om niet te veel verschil te hebben is Lijntje daar ook maar gefotografeerd.
Het resultaat van de gehele wasactie:
En nog een kunstzinnige foto.
En om de bijdehandjes wat gras voor de voeten weg te maaien, nee, het huis is niet gewassen.
Bijkomend resultaat... spierpijn, ruim 5 uur boenen (de witte waren ook groen) geeft je die wel. Zelfs m'n hand wilde eigenlijk niet meer.
Het resultaat van de gehele wasactie:
En nog een kunstzinnige foto.
En om de bijdehandjes wat gras voor de voeten weg te maaien, nee, het huis is niet gewassen.
Bijkomend resultaat... spierpijn, ruim 5 uur boenen (de witte waren ook groen) geeft je die wel. Zelfs m'n hand wilde eigenlijk niet meer.
Moderators: Mark Smeets