Weer een 340 op de parkeerplaats!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Wat de achterremmen betreft; goed schoonmaken en onderhouden doet al een heleboel, maar dat zit bij jou wel goed denk ik. Wat ook erg kan helpen is om achteruit te rijden met een aardige vaart en dan te remmen. De trommel draait dan andersom waardoor de remschoenen ook de andere kant op getrokken worden. Dan komt de boel een beetje los
Wel even oppassen want bij achteruitrijden werkt de zelfbekrachtiging van de remschoenen niet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Premium lid
Dat truukje heb ik inderdaad al eens toegepast nadat een oud collega me die tip had gegeven.
Dat was in dezelfde periode dat ik de trommeltjes er ook voor het laatst vanaf heb gehaald, ik meen oktober 2016....
Toen wel nieuwe remcilinders geplaatst, de boel goed gereinigd en in de remmenvet gezet, neeee niet de remschoenen
- Wouter Borsje
- Premium lid
Dat truukje heb ik inderdaad al eens toegepast nadat een oud collega me die tip had gegeven.
Dat was in dezelfde periode dat ik de trommeltjes er ook voor het laatst vanaf heb gehaald, ik meen oktober 2016....
Toen wel nieuwe remcilinders geplaatst, de boel goed gereinigd en in de remmenvet gezet, neeee niet de remschoenen ????
- Mark Smeets
- Moderator
Wouter76;252052 schreef : Ziet er naar mijn doorgaans niet al te bescheiden mening een stuk beter uit, geen c-d speler meer, maar een SD kaartje of USB stickie (aka muziek jonko) FTW.
Dat in een later verslag.
Ziet er erg goed uit Wouter! Maaaruuh sd kaart, usb stick? Die hadden we in 2009 ook al. Ondertussen is bluetooth icm spotify op je telefoon toch wel de manier om muziek af te spelen. Zeker als de radio je telefoon kan bedienen.
Wel een mooie retro radio. Zoiets zie ik ook wel zitten.
Alhoewel ik laatste joying' tegen kwam. Die maken 1 din radio's met een groter scherm. Iets wat in een 300 makkelijk past door het te grote radio vak. Zoiets als deze. Lijkt me ook wel cool, androit in de auto
- Wouter Borsje
- Premium lid
En de Sony heeft een grafische equalizer en aparte subwoofer uitgang.
Daar tripte ik destijds helemaal op, nu benader ik het wat anders.
En ondanks dat ik ze in de audio installatie nog regelmatig gebruik zijn cd's eigenlijk echt wel heel erg 2009...
Liever platen, maar dat is een geheel andere discussie (hoewel je vroeger ook platenspelersin auto's had)
Zo'n radio als jij beoogd is ook mooi, vooral qua formaat wat dan wss helemaal in het vak past en een lekker groot display.
Als het uit staat gaat natuurlijk alles op zwart waardoor het niet zo opvalt.
- V300 register
- Verbannen
Wouter76;252061 schreef : Liever platen, maar dat is een geheel andere discussie (hoewel je vroeger ook platenspelersin auto's had)
Deze jongen doet ook nog teep hoor
In de auto wel meestens spotify
- Wouter Borsje
- Premium lid
Top 40 elke zaterdag opnemen, cd's op cassette voor in de auto.
Later kocht ik er nog meer apparatuur bij, cassettes opnemen met mijzelf als DJ, liedjes met gekke dingen er tussendoor en nummer aankondigingen, en instrumentale liedjes inzingen.
Mijn moeder zei, leuk nummer van Clouseau, ja hè, heb ik ingezongen..huh?...ik dacht dat het gewoon Koen Wauters was...:f
- Steven340
- Nieuw lid
Vaak ook Sven's classix van Radio 10 en dat soort dingen, vind ik helemaal geweldig.
Maar ook Nederlands, zoals Toontje lager en Frank Boeijen bijv.
En nog altijd een originele Volvo radio in de auto met eindversterker. Echt geweldig geluid :yeah:
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen