Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
- Premium lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Premium lid
Ah ja, iets met een spiegel en een kilometerteller.
Beiden defect, u zegt?
Ja sorry menschen, ook aan een Volvo gaat wel eens wat kapot hè.
Die spiegel kwam na ca een jaar met tweecomponentenkit vast te hebben gezeten toch weer naar beneden lazeren, dat was ergens te verwachten.
Dus maar even een afspraak gemaakt met Carglass te Apeldoorn, dat ding zit nu weer rocksolid op zijn plekkie, nooit geweten trouwens dat die hele spiegel uit zoveel losse onderdelen bestond!
Afijn, hij hangt weer:
Ok, let op, deze ga je even niet meer uit je hoofd krijgen: Caaarglass punt nl! :f
En dan dus die kilometerteller, via Laurens (mijn dank is wederom zeer groot) heb ik een tweedehandsje aangeschaft met bijna, echt bijna de goede kilometerstand, scheelt er maar ca 3000.
Dus even flink op mijn hersenpan gekrabd hoe ik dit aan ga pakken, ik heb een multitool die met gemak de teller op plekken brengt waar hij in de auto met cvt en 70 paardjes nooit van zijn lang zal hij leven zal komen.
Die draait alleen rechtsom, daar hebbie dus niets aan hè.
Dan de accuboor er maar op, die kan ook in het Engels draaien, alleen die verrekte accu...leuk voor een paar schroevies hoor, of een klein gat.
Hm, wacht eens even, had ik niet al te lang geleden een labvoeding aangeschaft??
Welzeker meneer, ff wat creatief gedaan met tweelingsnoer en een aantal stekkerverbindingen en gas erop, aanschouw mijn creativiteit:
Niet snel maar gestaag, gewoon lekker zijn rondjes laten draaien, paar uurtjes per dag:
En als kers op de Toekan appelmoes, een fillempie:
[youtube]r_ceE0pA9R4[/youtube]
Het bitje wat je in de boormachine ziet zitten en welke verdwijnt in de aansluiting van de kilometerteller heb ik speciaal voor alleen dit en geen enkel ander doel aangeschaft, een hobby kan uit de klauwen lopen, maar deze haalt nog eens het wereldnieuws.
- V300 register
- Verbannen
Haha
- Wouter Borsje
- Premium lid
Ik maak me dus zover mijn kennis reikt totaal niet schuldig aan frauduleuze handelingen. :halo:
- V300 register
- Verbannen
- Wouter Borsje
- Premium lid
Ik zeg, succes! :+
- V300 register
- Verbannen
Wouter76;250831 schreef : 180.000/100 = 1800 uur. (Met mijn opstelling haal ik dus ca 100 km/h)
Ik zeg, succes! :+
Aanzetten in december, dan kun je mooi aftellen tot je op 1 maart weer mag rijden :+
- V300 register
- Verbannen
- Wouter Borsje
- Premium lid
- Wouter Borsje
- Premium lid
In ieder geval doen de kilometerteller en dagteller het weer met dank aan de hierboven al uitgebreid toegelichte bijdrage van Laurens P (de beruchte Ludolfberg beheerder)
Dat is toch wel een hele opluchting hoor, en ook geruststellend, de onverstoorbaar voorbijglijdende cijfers voor je neus.
Op de werkzaamheden van vandaag (ontvetten, kleien, polijsten en waxen van de motorkap) na is het jullie vast al opgevallen dat ik de afgelopen maanden niet veel te melden had.
Ik heb vooral veel gewerkt waardoor ik goed heb kunnen sparen voor een nieuwe nog aan te schaffen fiets.
Vanochtend even wat tijd ingeruimd om de al een tijd geleden aangeschafte enkel roterende polijst machine (i.p.v de Dual Action machine) uit te proberen op de motorkap.
Nou...ik kan je vertellen dat die er geen spreekwoordelijke grassprieten over laat groeien...
Geen polijstkatje om zonder denkbeeldige handschoenen aan te pakken, ik moest nog redelijk aanpoten om met mijn schamele 66 kg dat ding in bedwang te houden (zitten standaard ook behoorlijk grote pads bij)
Eindelijk gaf de lak eens toe, als je niet oppast zelfs te veel (hoekje op de verhoging ging net ietsje tè)
Een groot deel van jullie zien me toch zo graag poetsen?
Ja toch, nou, nou, nou?
Heb ik dan even wat moois voor jullie zeg, twee minuten om je speeksel te verspillen over mijn noeste arbeid (en wie weet bij sommigen zelfs een lichte mate van erectionele verschijnselen), wat wil een V300 liefhebber nog meer.....
Hier was ik als laatste stap de wax aan het uitpoetsen met als eindresultaat een gladder, krasvrijer oppervlak dan dat ik tot nu toe voor elkaar heb kennen krijgen:
[youtube]BFT_huHhyLk&feature=youtu.be[/youtube]
En als afsluiter nog een feauteautje: