360GLT 3drs
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Snap je niet he, ik zou dat zo niet kunnen hoor.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Fran?ois;37804 schreef : Dat heet ook wel hobby.
Rationeel gezien niet verantwoord.
Maar de aanschafprijs was laag.
Schade herstellen, strak maken en spuiten, dat besteed ik uit.
De rest is eigenlijk achterstallig onderhoud.
De onderdelen had ik al liggen of vallen onder regulier onderhoud.
Beurtje met olie, filter, bougies, luchtfilter, remvloeistof en koelvloeistof
dat is ook wel veel werk, maar ik hoef niet alles in 1 week klaar te hebben.
Bodem helemaal tectyleren bijvoorbeeld, daar kan ik rustig een paar weken
over doen, want dan laat ik hem gewoon op de put staan.
Ik denk overigens dat er maar weinig 360GLT's in 3 deurs uitvoering gemaakt zijn.
dat is wel de beste methode, zelf doen waar je zeker van bent wat je zelf kunt, en aan de profi's overlaten wat erg moeilijk is, en gewoon wat je echt netjes wil hebben.
en helaas zie je idd heel weinig die 3-deurs.
zowiezo een 360 hatch zie je niet veel meer.
sedan's zie je nog regelmatig omhoog komen of ergens staan.
maar een goeie 360 hatch vinden is helaas bijna niet te doen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Koste me 27.49 Euro voor de set.
Het zijn luxe platen met opgelegde letters.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Die heb ik ook dat ziet er echt super uit!Fran?ois;38044 schreef : Vandaag de nieuwe platen opgehaald.
Koste me 27.49 Euro voor de set.
Het zijn luxe platen met opgelegde letters.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Veel succes met herstellen, zo te lezen worden kosten nog moeite bespaard en daarvoor diep respect!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
danpy;38047 schreef : Woei, eigenlijk een ideaal wagentje voor het circuit zoals je hem gekocht hebt!
Veel succes met herstellen, zo te lezen worden kosten nog moeite bespaard en daarvoor diep respect!
al zal dit geen circuit bak woren gelukkig
zonde van de auto's wat ze er mee doen. laat ze lekker de sedans gebruiken (lees misbruiken)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Speciaal sleuteltje 11 gekocht voor de nippels van de remleidingen.
Natuurlijk eerst de nippels ingespoten met kruipolie.
Na wat krachttermen ging de linker nippel los.
Tenminste, dat dacht ik. Want wat bleek?
Na verloop van tijd was ik de remleiding aan het opkrullen.
Na 23 jaar dus ook rot. Volvo levert ze niet meer, maar er is een bedrijf
in de buurt dat ze na kan maken.
Nieuwe cilindertjes en segmenten erop. Schoongemaakt met remmenreiniger.
Had vettige handen (en de temperatuur lag rond het vriespunt), dus heb
geen foto's. Let bij het in elkaar zetten erop dat je de juiste hefboom van
het zelfstelmechanisme terugplaatst, ik had ze verwisseld en dan moet je
de veertjes weer loshalen. Scharnierpunten insmeren met kopervet en de
veer van de handrem met MoS2-vet.
De trommels heb ik er nog even af. Die liggen in de straalkast.
Misschien verf ik die wel rood, net als de remklauwen voor.
De veerpoten voor zijn er ook beide onderuit geschroefd.
Gereviseerde klauwen, nieuwe schijven, blokken en slangen.
Er komen rode verlagingsveren in. De veerpoten moet ik nog stralen en
spuiten. Tevens nieuwe schokdempers.
Tja, ik heb wel wat te doen tussen Kerst en Oud&Nieuw......
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.