cvt voor raid
- V300 register
- Verbannen
volvofiel;243285 schreef : En anders een 1.7 erin. Kun je met rokende riemen wegrijden
Even in perspectief:
De 1.7 levert volgens opgave 79 pk.
De eerste B19 volgens opgave 92 pk.
Onze B14 volgens opgave 72 en volgens opgave met kit >83.
Moet een kwiek ding worden en met de variomatic
Niet de huid verkopen voor de beer geschoten is echter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
De velgen zijn binnen.
K&N filter is binnen.
Bor heeft inmiddels de inlaatlucht-thermosstaat plus snorkel verwijderd en opgemeten wat voor slang we nodig hebben in plaats daarvan.
Inmiddels ook een idee van hoe we de metalen profielen uit de bumpers hunnen halen.
'Helaas' veel regen. Tussen aanhalingstekens want we zijn er HEEL blij mee doch het houdt sleutelen even op. We kunnen niet buiten sleutelen en omdat niemand het land op kan staat elke tractor nu binnen voor onderhoud.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
De hulpveren zitten eronder.
Zoals gehoopt heeft dat ook antwoord op wat te doen aan de voorzijde: 360 GLT veren.
Die zijn ongveer even veel stijver als de vering achter nu.
Meer statische grondspeling maar 30% steviger rondom houdt de wagen vooral rijdend verder van de grond.
De veren zijn besteld.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
De voorveren er nog niet onder :f
Inmiddels wel de velgen schoner gemaakt:
Ook tussendoor kontakt gehad met een fabrikant van polyester onderdelen voor autosport.
Ja hij wil best een motorkap maken mits hij een voorbeeld heeft.
Dat heb ik niet :wtf2:
Ik heb Dai een bericht gestuurd of het wat voor zijn programma is. Wellicht hier ook een paar geinteresseerden?
Een vraag:
Lees in de Volvoice dat er per '82 en balk dwars vooraan de langsprofielen gelast is. Die was er dus voordien niet. Heb er naar gekeken en ik zie ook niet wat de toegevoegde waarde is anders dan voor extra energie absorbtie bij een botsing. Kortom; die kan er gewoon af??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Vandaag de voorveren aan de beurt :w00t:
De achterbank gaat er nog uit en deurbekleding willen we laten zitten.
Straks de voorstoelen wegen of dat de moeite is.
Nah, wat kunnen we er verder nog aan doen?
De auto moet wel straatlegaal blijven en het is ook nog eens een 5-deurs dus het is erg relatief die gewichtbesparing, maar alles wat we eraf schroeven weegt niets.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Niet zeker of het de juiste keuze is: De wagen is LAGER!
Veren zijn echter een werels stugger dus dynamisch, met twee erin, is de rijhoogte waarschijnlijk hoger.
Ook minder inveren bij hobbels, dus wederom effectief wellicht meer rijhoogte.
VEEL minder overhellen en een evenredig exacter sturen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
François;245584 schreef : Zijn de "stoeprandmagneten" uit jullie openingspost te koop?
Nee, die hebben we bij de verkoper gelaten
Straks langs de smid om een plaat aluminium te bestellen voor een carterbeschermer.
Origineel is de motorruimte van onder afgesloten met een plastic plaat. Heette ´spat-plaat´ maar was om het geluid binnen te houden. Alleen de carterpan steekt er onderuit.
Dat willen wij andersom; beschermd carter en veel meer koelende ventilatie.
Ook langs de bandenboer voor rubber hoepels met grover profiel om de ATS velgen. Liefst ook hoger, al is het maar een centimetertje: Heb bijna een trauma van het opletten met Dafne
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.