Goed gereedschap
- V300 register
- Verbannen
AvdAkker;224189 schreef : bij de echte digitale schuifmaten zit er nieteens een hold knopje op:D en een traditionele schuifmaat aflezen is een makkie man, gewoon een paar keer doen; altijd makkelijk als het batterijtje van je digitale op is:)
Volgens mij op die van mij wel, maar nu begin ik te twijfelen. 3 knopjes in elk geval, eentje voor aan/uit natuurlijk, een voor mm/inch, en de laatste was toch ''hold'' volgens mij... Vanmiddag eens kijken onder die 25cm stof :f
Die batterijtjes zijn inderdaad een groot nadeel van zulke dingen, multimeters hebben daar bij mij ook vaak last van:snif:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Ik had geen zin om te betalen voor het merkje wat erop staat, dus van tevoren even e.e.a. uitgezocht. Professionele kwaliteit, goede garantievoorwaarden en bovenal een vriendelijke prijs. Daarom hebben we een momentsleutel van Seneca gekocht. Er is niet zo gek veel over te vinden, maar het beetje wat er te vinden is, is wel heel positief!
Gegarandeerd professionele kwaliteit en levenslange garantie. Wilde ik toch even met jullie delen
- Wouter Borsje
- Premium lid
Een griptang lijkt me ook best wel handig om als standaard in de gereedschapskist te hebben voor diverse toepassingen.
Nu ben ik al bekend met het feit dat Knipex een heel goed merk is op tangen gebied, ongezien daarvoor gaan dan maar?
Merken waar ik uit wil gaan kiezen:
- Knipex.
- Bahco.
- Stahlwille.
- Gedore.
Voor wat betreft de maat zat ik te denken aan L = 250mm, en een bek opening van max 35 mm.
Met welk merk griptang hebben jullie goede ervaringen?
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- Wouter Borsje
- Premium lid
kan bieden. (zoals nu met een ontluchtingnippel op de remklauw het geval blijkt te zijn)
Ook lijkt het me soms handig als extra 'hand' bij bout+moer verbindingen, met in mijn achterhoofd bijvoorbeeld de achterbumper (de)montage.
En ja wie weet komt zo'n griptang ook wel van pas buiten de auto klussen om, ik had zomaar het idee dat het best wel eens handig stuk gereedschap kan zijn.
Vandaar dat het me wel een goed extra item lijkt in de gereedschapkist, en gelukkig zijn ze ook niet echt heel kostbaar (althans, ik had ze duurder verwacht in eerste instantie)
@Wouter, ok dan wordt het gewoon de Knipex, lassen kan ik helaas niet (ooit ??n keer gedaan bij iemand die het wel kan, vond het wel erg leuk)
- Wouter Borsje
- Premium lid
- V300 register
- Verbannen
- Floris Schropp
- Nieuw lid