Goed gereedschap
- Wouter Borsje
- Premium lid
Wouter;225255 schreef : ik hoop dat het merklabel de meerprijs waard is
Dat hoop ik ook, en anders is de garantie bij Knipex vast ook goed voor elkaar, de meerprijs...daar kun je vast breeduit over discussi?ren, ik vond ? 30,- nog wel meevallen -
en heb verder geen ervaring met griptangen, ze hebben bij Knipex ervaring met tangen dus dat zit vast wel goed.
powerflux;225256 schreef : ik denk het wel; klemmen kunnen ze allemaal maar de betere zullen bij extreem spannen niet zijwaarts schuiven.
Dat is fijn om te weten, mocht het al zover komen dat ik de griptang zo zwaar belast.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Voor mij dus ook alleen maar goed spul, zodat het lekker en betrouwbaar werken is. Wel kijken naar het doel: Hoe vaak ga je het gebruiken en op welke manier.
- Wouter Borsje
- Premium lid
Eigenlijk was de keuze voor mij redelijk simpel, ik ben de weg ingeslagen van het kopen van het wat betere gereedschap
(goh dat meen je niet Wouter, ik dacht al; waar slaat die topic titel toch op?....:f)
Knipex lijkt me daarbij een prima merk om alle tangen waarvan ik denk dat ze wel eens van pas komen beetje bij beetje aan te schaffen.
En het merk Wera sprak me om diverse redenen aan voor wat betreft de schroevendraaiers, mijn vader heeft een aantal jaren geleden een flexibele slangklem 'schroevendraaier' -
(geen idee hoe zo'n ding officieel heet) meegenomen voor me, die is van Wera en dat deed me besluiten de bestaande schroevendraaier set daarmee te gaan vervangen.
Ik heb dit topic onlangs nog even doorgelezen en aan de hand van wat Anjo adviseert, wil ik in de loop van de tijd (of weer als verjaardagsaankoop) de meest voorkomende maten -
steeksleutels gaan vervangen door exemplaren van Hazet.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- Mark Smeets
- Moderator
- Wouter Borsje
- Premium lid
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
Past veel in en is stevig zat.
Ik heb er twee hoog en twee lage delen, aaneengezet met wat boutjes.
Laag is tevens werkbank.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen