Klassieker verzekering / semi-klassiekerverzekering

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-12-2010 16:54 #857223 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Klassieker verzekering / semi-klassiekerverzekering

Joris;162505 schreef : Same here, de 360 voldoet aan alle eisen! Oldtimer, 5-bak, achterwiel aandrijving en dikke motor en dat voor 45 euro per kwartaal als 18-jarige.. bij de Europeesche trouwens

Wie wat waar? Auto staat op je eigen naam?

Daar wil ik meer van weten :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-12-2010 18:46 #857235 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Klassieker verzekering / semi-klassiekerverzekering

volvofiel;162515 schreef : Wie wat waar? Auto staat op je eigen naam?

Daar wil ik meer van weten :)

Ik heb dat ook hoor! nogmaals, bij london verzekeringen gaat dat gewoon..

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-12-2010 19:05 #857242 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Klassieker verzekering / semi-klassiekerverzekering
Ik zit ook bij London, maar via een Assuranti?n kantoor in Didam.
Als ik echter op de site van London een verzekering wil afsluiten gaat dat niet, omdat ik blijkbaar te jong ben. Dat assuranti?nkantoor echter regelt het zo dat het wel kan :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-12-2010 19:10 #857243 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Klassieker verzekering / semi-klassiekerverzekering
Mja precies, ik denk dat zoiets bij mij ook gebeurd..

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-12-2010 21:04 #857251 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Klassieker verzekering / semi-klassiekerverzekering

ZwerverRoodbaard;162534 schreef : Ik zit ook bij London, maar via een Assuranti?n kantoor in Didam.
Als ik echter op de site van London een verzekering wil afsluiten gaat dat niet, omdat ik blijkbaar te jong ben. Dat assuranti?nkantoor echter regelt het zo dat het wel kan :)

Welke?
Mag ook via PB eventueel. Ik heb hier zeker ook interesse in!
Liefst zelfs volledig casco met taxatiewaarde :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-12-2010 22:02 #857264 door V300 register
ik heb de GLE op de verzamelpolis van mijn ouders laten bijschrijven (wel met mezelf als regelmatige bestuurder) maar toen ik eenmaal de definitieve premie en de polisvoorwaarden gezien had, bedacht ik pas dat ik het een stuk uitgebreider en goedkoper zelf had kunnen regelen via internet. Beetje duf dus, ben nu WA verzekerd met inzittendenverzekering voor ongeveer 35 per maand, met max 15.000 km per jaar. had gunstiger gekund!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-12-2010 23:40 #857273 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Klassieker verzekering / semi-klassiekerverzekering
Je kunt toch zo opzeggen en overstappen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2010 17:01 #857380 door V300 register
De auto staat op mijn naam en de verzekering ook! officieel mag ik de auto niet voor woon-werk verkeer gebruiken en dat doe ik eigenlijk ook niet want ik ben nog student, meer als hobbyauto dus. Ik mag 7500km per jaar rijden en 5 inzittenden zijn meeverzekerd. Ik bouw helaas geen schadevrije jaren op, dat is wel een minpuntje.

Toen ik de europeesche had opgebeld, wisten ze ook eerst even niet of het wel kon. Maar toen ik vertelde dat ik nog student was en hem niet voor woon-werk zou gebruiken vonden ze het goed. Wel ideaal dus

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2010 17:48 #857390 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Klassieker verzekering / semi-klassiekerverzekering
...wel woon-school verkeer? :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2010 18:50 #857398 door V300 register
Goed voor mekaar Joris!

Ik heb het vermoeden dat de concurrentiestrijd er iets mee te maken heeft en dat ze daarom ook de regeltjes wat versoepelen.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC