Verbruik: 1 op 15, hoe doen jullie dat?
- V300 register
- Verbannen
lucluc;31486 schreef : Renaultmotor in combinatie met een vario is helaas niet zo zuinig, maar dat ligt meer aan de vario dan aan de motor, heb ik het idee.
In het DAF-museum staat een Vario-model, mag je met de hand proberen de aandrijfas rond te draaien. Weet je gelijk waarom het verbruik aan de hoge(re) kant is.
De variomatic was volgens mij ook niet uitgevonden om zuinig(er) om te gaan met brandstof. (Koste toen ook nog niet zoveel)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Maar op verbruik lette men toen niet echt zo.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
lucluc;31486 schreef : EDIT: een 'gewone' Volvo heeft meestal een belachelijk hoog gewicht in combinatie met een belachelijk grote motor.
Klopt! Ik kan het weten! Het verbruik boeit me echt niet, heeft me ook nooit geboeid.
Ik weet dat ie niet zuinig is. Ik haal 1op 11 als ik rustig rij, maar 1 op 8 is ook heel eenvoudig te halen! :humor:
Als ik zuinig had willen rijden had ik wel in een of ander Aziatisch hok gereden...
- V300 register
- Verbannen
bodejodel;31568 schreef : Als ik zuinig had willen rijden had ik wel in een of ander Aziatisch hok gereden...
Daarom, laten we deze discussie eens beeindigen.
Zelfs de meest verstokte Nissan Sunny liefhebber is toch weer terug naar de 340 en wil weer een 360. Karakter he?
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
ok, maar hoe beviel het qua km/? ?Dutchie;31611 schreef : Jawel, maar nog niet met de 340.
- V300 register
- Verbannen
Ik zou het zelf nooit tanken, eerlijk gezegd.