wat heb jij vandaag gedaan
- Rob Spoon
- Platinum lid
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J.L.M. Bruin
- Premium lid
PV544C - 1964
P1800S - 1967
240DL - 1987
C40 - 2021
- René Minnebo
- Platinum lid
- Kevin de Leuw
- Platinum lid
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
- René Minnebo
- Platinum lid
- Teun van Popta
- Platinum lid
Omdat ik wat wil afvallen (ben geen vetzak, maar toch) heb ik vanavond een karig maal genoten. Dit zelfs tijdens het sleutelen. Mijn lieve vrouw had weer eens alle begrip. Goed Hè.
Verder moest ik bij het doorlezen van een aantal topics vaststellen dat (is het de warmte?) de gemoederen hier en daar een beetje verhit raken waardoor het wat onbeschaafd dreigt te raken. We zijn wel Volvo-rijders beste clubgenoten, dus dat schept een beetje een verplichting denk ik.
Teun
"a restoration is a triumph of vision over economics"
- Daan van Oosten Slingeland
- Platinum lid
'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4
- Erik Ciesluk
- Platinum lid
"Teun van Popta" schreef:
Eigenlijk ontzettend leuk dit onderwerp. Ik houd sowieso al een soort van dagboek bij van mijn restauraties met oeverloos veel foto's. Vandaag veel gewerkt aan de nieuwe voortrein van mijn Amazon. Het wordt de mooiste ter wereld.
Omdat ik wat wil afvallen (ben geen vetzak, maar toch) heb ik vanavond een karig maal genoten. Dit zelfs tijdens het sleutelen. Mijn lieve vrouw had weer eens alle begrip. Goed Hè.
Verder moest ik bij het doorlezen van een aantal topics vaststellen dat (is het de warmte?) de gemoederen hier en daar een beetje verhit raken waardoor het wat onbeschaafd dreigt te raken. We zijn wel Volvo-rijders beste clubgenoten, dus dat schept een beetje een verplichting denk ik.
Teun
Leuke foto!! Ik moet eerlijk bekennen dat ik erg weinig onderdelen heb waar ik een bord lekker eten onder durf te zetten, maar onder die voortrein van jou lijkt me dat geen enkel probleem.
Maar Teun, er staan maar weinig foto's van je projecten online.. (hint)
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
- Niek Bolijn
- Premium lid
Vandaag vakantie gekregen, kunnen we mooi weer eens meters maken met de bodem van de amazon!