wat heb jij vandaag gedaan
- Niek Bolijn
- Premium lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Minnebo
- Platinum lid
gister
Dakpannen aan de voorzijde (noordkant) schoon gemaakt met algen verwijderaar. Rotklus maar het kanpt wel op. Je kan zien aan de rechterkant (buurman) zoals het was.
vandaag
De laatste kleine lood klusjes aan de zijkant van de stenendakkapel afgerond, kon ik gelijk ff kijken of ik een snijvoeg kom maken. Nu is het houtwerk tussen de torentjes echt klaar, alles staat in de verf. De rest moet nog geschildert worden echter het dakkapel laat ik voor wat het is dat wordt een projectje voor volgend jaar.
De spatrand aan de zijkant van het huis weer even in de zwarte teer gezet.
De kaopt gevroren bamboe uit de bak geprobeert te krijgen, wel zonde want hij was 4 meter hoog en had stammen van 3 cm dik, Ik had hem al in mei helemaal tot aan de grond afgezaagd in hoop dat hij weer zou groeien maar hij was echt dood. Ik heb de houten bak moeten demonteren en de kluit met een kloofbijl (flinke) moeten slopen want het was 1 compacte massa met wortelen. Maar hij is er uit en vrouwlief is met moeders een nieuwe gaan halen en die zit er nu in. Ze had ook nog een olijf boompje gehaald en die staat ook in de pot.
- Rob Baeten
- Platinum lid
- René Minnebo
- Platinum lid
- 02114-dummy
- Elite lid
Nu alleen nog een mooie Kombi voor de deur en het is helemaal af .
Zelf heb ik de komende tijd voor de Kombi, geen tijd jongste dochter komend weekeinde verhuizen van studentenkamer 1 naar kamer 2 in Amsterdam lekker handig hartje a'dam, Leidseplein eo. en ook de uitmarkt :evil:
Gaat goed komen.
De week daarop gaat de middelste dochter naar London voor haar studie en moet haar kamer in a'dam leeg, oftewel onze 245 moet aan de bak, de komende weekeindes, gaat lukken.
De Amazon kombi wordt hiervoor niet gebruikt, ben ik nu ff te zuinig op :lol:
Volvo XC70, T5, aut, 2016, USA import,
Volvo Amazon Kombi P221 1965, B18, M41(Verkocht mei-2023),
- René Minnebo
- Platinum lid
- Henk Nieuwendijk (GAST)
- Verbannen
Ik heb het gezien Rene te gek en Rob heb je geen kleine koters? ben altijd bang dat ze er in vallen,in de vijver bedoel ik
wat heb ik verder gedaan vandaag mijn ADV dag aan het op maken(geintje ben 67)
morgen heb ik wer een nieuwe
ga Mark bellen om de brug te gaan gebruiken
moet een nieuw achteras eronder zetten
jullie horen van me
- Rob Baeten
- Platinum lid
K'ben een heel eind klaar met de vijver, heb hem gelijk wat veranderd........2 kub zand later....pffff. Hoop morgen het zeil erin te krijgen, kunnen de vissen weer uit hun tijdelijk opvang naar een waterdicht huis
- Erik Ciesluk
- Platinum lid
"René Minnebo" schreef:
Dankje Rob, ik ben er ook zeer blij mee ook al duurt het wel lang dat restaureren en het kost ook veel geld. Maar steeds een stukje en dan goed onderhouden en niet zoals de vorige eigenaar het laten verpauperen.
En René, heeft het knappe houtwerk die enorme knal overleefd??
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
- René Minnebo
- Platinum lid
En René, heeft het knappe houtwerk die enorme knal overleefd??
Zo dat zag er niet fris meer uit zeg, voor en achtergevel eruit. Met mijn huissie is niks aan de hand. Zelf niets mee gekregen van de klap en sirene's en traumahelikopter. Ik lag nog lekker te ronken in mijn bedje. Het is wel de hele dag een komen en gaan van mensen geweest.