wat heb jij vandaag gedaan
- René Minnebo
- Platinum lid
Dat ik bij mijn nieuwe (nog in aanbouw zijnde) werkplaats kwam zag ik dat ze al lekker vergevordert zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Pieter Singelenberg (GAST)
- Verbannen
- Erik Ciesluk
- Platinum lid
Dit weekend tot vervelends aan toe aan het schuren geweest in onze nieuwe woning. Alle eiken vloeren (boven + beneden) worden van een nieuw kleurtje voorzien (witte olie + hardwax) en daarvoor moet eerst alle -vergeelde- lak eraf. Wat een werk, maar dan heb je ook wat, hopen we.
Verder zijn we door familie & vrienden geholpen met al het schilderwerk in huis, hebben we geschuurd, de laatste wijzigingen voor de nieuwe keuken doorgegeven, geschuurd, verf gehaald, geschuurd, en we hebben ook nog wat geschuurd. En toen dat schuren klaar was, mochten alle V-groeven in de parketvloer beneden nog geschuurd worden. Op de knietjes en met de hand!
In ons volgende huis leggen we wel weer vloerbedekking...
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
- René Minnebo
- Platinum lid
- 02114-dummy
- Elite lid
Als die klaar is kom ik graag een keertje kijken.
Volvo XC70, T5, aut, 2016, USA import,
Volvo Amazon Kombi P221 1965, B18, M41(Verkocht mei-2023),
- René Minnebo
- Platinum lid
René, dat wordt een heel mooie sleutelplek.
Als die klaar is kom ik graag een keertje kijken.
Je bent van harte welkom. Misschien is een mini meet in de toekomst wel leuk.
- René Minnebo
- Platinum lid
- René Minnebo
- Platinum lid
De borstwering is gemetseld, de deuren zijn af en zitten erin en de vloer wordt volgende week voorzien van een beton laag want ik heb niveau verschil van in 1 keer 10 cm.
Hier waren we beland bij ons in het dorp vlakbij huis, de boot eraf gegooid en het laatgste stukje naar de steiger geroeid.
FF een plaatje zoals we de boot hebben vervoerd. Het is ook wel een kei van een auto, hij vindt niks te gek. Dan zit ie weer tot zijn dak vol met spullen of op het dak ligt een pak hout of hij trekt een tendenasser met zware lading en nu weer een boot op het dak.
- Henk Nieuwendijk (GAST)
- Verbannen
nu de motor zelf maar dat zal wel na deze zondag worden
ga een weekend naar noorwegen
- k den Besten
- Premium lid
Even een algemeen vraagje;
Ik rij met B20A en een 4 bak zonder overdrive met mijn V144 meestal 100. Nu wil ik een tt3 as gaan monteren deze winter als ik de cilinderkop ga laten reviseren.
Nu vroeg ik me af, zijn er mensen zonder overdive die harder als 100 rijden? Ik heb dan altijd het idee dat de motor opstijgt:) Hij kan wel 130 volgens mij. Maar het lijkt me wel eens lekker om lange afstanden wat harder te rijden, zijn er van jullie die dat doen?
Kees