hondenrek, nog niet opklapbaar, hoe moeilijk kan het nou zijn...--- zie foto's
- V700 register
- Nieuw lid
-
 Pietjeprecies schreef :
Ga je de paravent ook aanpakken, dan? Die ventilatiesleuven zitten ook niet in het midden.rudiger schreef : Als iemand dit gek vind.... wel , ik kan het niet met je oneens zijn .... maar toch zal er iets veranderen...
Lol, die achter de motorkap zit wel in het midden bij me maar als je degene bedoeld rechtsvan het stuur.... die laat ik maar zo ....
Inmiddels heb ik die beugel in het midden gezet, de gaatjes in de achterbank zijn amper zichtbaar, hoofdsteun is niet geperforeerd, alles werkt nog. Nu enkel nog eens iets groter zwart buisje omheen het rek om de overbodige gaatjes te camoufleren Ook de beugels waarmee het rek opgeklapt kan blijven zitten er nu op, zij dat ze niet helemaalr echt zitten en iets te krap... In ieder geval als je het rek omhoog klapt zit het echt heel goed vast....

Resumé: Ik heb geen flauw idee waarom dat ding dus a-symetrisch werd geleverd...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
rudiger schreef : Resumé: Ik heb geen flauw idee waarom dat ding dus a-symetrisch werd geleverd...
Misschien om de ideale gewichtverdelings te bereiken? Mooi dat het gelukt is, en beter dat je rek te vast dan te los zit. Je zou net een mooi kroonluchter in je kofferbak hebben als dat rek naar beneden komt bij een drempel!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Arjan Aarnoudse (GAST)
- Nieuw lid
-
Alvast be bedankt, gr Arjan
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
- Arjan Aarnoudse (GAST)
- Nieuw lid
-
Jammer, ze zijn zonder rek haast niet te krijgen.
Mocht iemand nog wat hebben liggen hoor ik het graag.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
"Marans" is gesloten nadat de tent daar tot de grond is afgebrand. Wat daar nog ligt aan staal zou ik niet meer in m'n auto zetten.
"Marantz" is trouwens een audiomerk.
Bij de montagebeugel hoef je naar mijn stellige indruk overigens niet te letten op "hoge' of "lage" achterbank. De beugels zijn hetzelfde, maar wordt bij de één andersom gemonteerd dan bij de andere.
groetjes
Mathy