hondenrek, nog niet opklapbaar, hoe moeilijk kan het nou zijn...--- zie foto's
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ah, op de fot lijkt het net of het een lage bank is, maar dat kon ik al niet rijmen met de hoofdsteunen voorin.rudiger schreef : Het is een 93-er estate met een hoge achterbank ( automatisch inschuifbare hoofdsteunen als je de bank inklapt) en ik heb een rek voor de hoge achterbank, de pasvorm is gewoon goed.
Enfin, zal ik nog een foto maken voor je?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Van de scharnierpunten/plaatjes zonder afdekkapje... Kijk je ook nog eens naar dat mofje bij jou als je dat hebt? En of er nog ergens ansders gaatjes zitten in de onderkant vanje hondenrek?Baseman schreef :
Ah, op de fot lijkt het net of het een lage bank is, maar dat kon ik al niet rijmen met de hoofdsteunen voorin.rudiger schreef : Het is een 93-er estate met een hoge achterbank ( automatisch inschuifbare hoofdsteunen als je de bank inklapt) en ik heb een rek voor de hoge achterbank, de pasvorm is gewoon goed.
Enfin, zal ik nog een foto maken voor je?
Pffft, datcht ik effe dat het appeltje eitje zou zijn....
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Beiden bedankt voor de fotos.
Bas, zoals jij ze gemonteerd hebt kan het bij mij echt niet. De gaten komen simpelweg niet overeen. He lijkt bijna alsof je klieinere beugels hebt dan de mijne ! Ik ga toch maar weer even langs bij Estate services en laat het even zien. Wellicht kunnen zij e.e.a. verhelpen...Want dit grapje heeft wel lang genoeg geduurd.... Dat a-symetrsche begrijp ik ook nogs teeds niet... ( rek uit een Engelse auto? Dan zou die klem toch ook in het midden moeten zijn ?
Groeten en nogmaals bedankt

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Bij een lage achterbank hoort het rek aan de onderkant met twee klemmen vast te zitten, maar bij de hoge achterbank maar met één klem.
Deze hoofdsteunen zijn al bij modeljaar 1992 ingevoerd.Baseman schreef : Ah, op de fot lijkt het net of het een lage bank is, maar dat kon ik al niet rijmen met de hoofdsteunen voorin.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
groeten en bedankt voor de foto's en de tips....
.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Opklabbaar is ie al hoop ik, alleen zorgen dat ie blijft hangen als je hem omhoog doet
Foto?