Verlagingsveren voor een betaalbare prijs
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Als de veer al korter is zit het wiel al dichter bij de wielkast toch? Dus loopt ie bij eenzelfde hobbel eerder aan als een langere veer? De bumpstop had dus niet zoveel effect...Pistonpen paultje;85541 schreef : Dat heeft bijna elke 300:+. Lengte van de veer maakt daar ook weinig bij uit...Als je een bumpstop er tussen heb zitten, zou hij in principe voldoende ruimte moeten hebben
Voor het afzagen had ik er geen last van, en had ik ook geen slijtsporen in de wielkasten dus blijkbaar waren mijn veren dan nog stijf/nieuw. Ik had die 2 kunststof ringen echt nodig om dit niet meer te laten gebeuren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
bij verlagingsveren voor een bepaalde auto is het leuke juist dat deze berekend zijn op het gewicht van de auto, maar de zelfde of een stijvere veerconstante hebben, waardoor de veerweg wat stijver is en de banden mits je goede schokbrekers hebt nooit aan kunnen lopen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Nieuwe veren en ouwe veren zit meestal (!) een wereld van verschil in, ik heb het gezien op zo'n veertseter dan sta je wel eff te kijken:S
Indd, ik heb ook gehoord dat intrax veren orgineele waardes hebben maar dan een ring minder, dus daar schiet je dan weinig mee op in mijn ogen, dan liever wat meer uitgeven en het meteen fatsoendelijk hebben.
Voor stugger is niet altijd een reden tot onderstuur, je moet indd zoals aangegeven de balans vinden tussen voor en achter. En in mijn gevoel vind ik een 3xx vrij stug achteren, druk maar eens op de kont en loop doe dat dan meteen eens voren.
Alleen is de vraag, hoe kom je aan de orginele waardes? zijn daar toevallig formules voor om uit te rekenen, anders vraag ik eens na op school of daar iets voor is. Lijkt me haast van wel.
grtss
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
over het "middelste" gedeelte van de veer, is de spoed wat fijner, waardoor het lijkt alsof de veer al gedeeltelijk "ingeveerd" is. en dat is dus zeker niet slapper als origineel, hoe verder de veer inveert, des te hoger de spanning en de veerkracht. waarbij het middelste gedeelte gelijk al stijver meespeelt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
dus idd, om dat lange lulverhaal van mij kort te maken, zie reactie van ruben:+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
je hebt hier op het forum gelukkig ook een progressieve leercurve... het gaat steeds sneller...AvdAkker;85790 schreef : ja hallo, verwacht niet dat ik zonder al die dure studies alle dure woorden weet:D
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.