voor alle sportief georiënteerde aanpassingen anders dan Motortuning

Verlagingsveren voor een betaalbare prijs

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-11-2008 10:22 #736365 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verlagingsveren voor een betaalbare prijs
Inderdaad, dat vond ik nou ook.

Ik ben er steeds meer achter aan het komen dat het zoeken naar een goedkoper vergelijkbaar product toch echt loont. Ik ben nu ook met een bedrijf aan het kijken naar een eventuele vervanger voor de Koni's welke niet meer nieuw verkrijgbaar zijn. Ik houdt jullie hiervan echter op de hoogte: daar open ik wel een ander topic over........

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-11-2008 11:17 #736373 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verlagingsveren voor een betaalbare prijs
Ik zag bij Intrax ook andere schokbrekers (coil-overs), maar ik denk niet dat ik wil weten wat die kosten....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-11-2008 12:47 #736378 door V300 register

BramJ;74638 schreef : Ik zag bij Intrax ook andere schokbrekers (coil-overs), maar ik denk niet dat ik wil weten wat die kosten....

Dat kan ik je wel vertellen: ze beginnen vanaf 1100 euro.
Ik ken echter een bedrijf die soortgelijk materiaal maakt maar dan kost het een stuk minder.
Ik zal binnenkort eens prijzen opvragen.......

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-11-2008 14:26 #736392 door V300 register
stel je zou een realistische schatting moeten maken van wanneer je denkt dat er een bestelling gedaan kan worden. hoelang denk je dan dat het duurt? ik verwacht namelijk binnenkort de verlagingsblokken binnen te krijgen en de planning is om voor en achter tegelijkertijd te verlagen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-11-2008 14:28 #736393 door V300 register

Ovlov 3.6L;74644 schreef : Dat kan ik je wel vertellen: ze beginnen vanaf 1100 euro.
Ik ken echter een bedrijf die soortgelijk materiaal maakt maar dan kost het een stuk minder.
Ik zal binnenkort eens prijzen opvragen.......

Daar was ik dus al bang voor. Maarja, dat is het nadeel als je iets anders wilt tunen als een Golf'je of Civic.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-11-2008 15:01 #736398 door V300 register

BramJ;74660 schreef : Daar was ik dus al bang voor. Maarja, dat is het nadeel als je iets anders wilt tunen als een Golf'je of Civic.

Er is een goedkopere manier voor, namelijk zelf alles samenstellen en zelf dingen maken. Draadbussen enz zijn zo te koop........ Ik daar heb ik al over na zitten te denken, maar heeft geen prioriteit.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-11-2008 15:09 #736401 door V300 register
Eff zo een stomme vraag misschien eff tussendoor, zou het niet werken met dikkere olie in de dempers, heeft eff niets met veren te maken, mijn excusses daarvoor.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-11-2008 15:54 #736405 door V300 register
Dikkere olie wordt veel gedaan ja. Helpt qua demping al in ieder geval al een hoop.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-11-2008 16:24 #736407 door V300 register
okeej, bedankt weet ik dat ook weer!

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-11-2008 20:55 #736437 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Verlagingsveren voor een betaalbare prijs
alleen is het uiteraard ook weer zo dat er niet voor niets dunne olie in de dempers zit.....

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC