voor alle sportief georiënteerde aanpassingen anders dan Motortuning

Verlagingsveren voor een betaalbare prijs

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-11-2008 01:56 #738589 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verlagingsveren voor een betaalbare prijs
Ghehehe ja inderdaad.

Gisteren overigens nog niet, ik heb de busjes gezien toen ik die link volgde. Ff zoeken op Draadbus op die site doet het overigens wel gewoon, dan kom je hier uit:
www.biesheuvel.nl/shop/detail/6611 (voor zolang als dat die het doet...)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-11-2008 10:47 #738705 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verlagingsveren voor een betaalbare prijs

AvdAkker;76764 schreef : wat ik me dan bij dergelijke sets en verstelbare coilovers in het algemeen afvraag, hoe hou je dat draad fatsoenlijk schoon

niet!

om het over een winterperiode heen een beetje gangbaar te houden moet je eerst de instelling doen (zodat je er tevreden mee bent) en dan de schroefdraad van boven tot onder inclusief de moer in de WAX zetten.
(niet in de bodyschutz, en ML helpt ook niet)

edit; dit spul dus:

www.valvoline.nl/index.asp?pageid=bcba24...42abb8179d92cfb362b2

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-11-2008 12:55 #738723 door V300 register

setsunakaede;76769 schreef : Hoe staat het eigenlijk met de zoektocht naar de veren, Erik? Al vorderingen, of te druk met je 1,7TOERBO?

Ben er wel druk mee geweest. Afgelopen weekend weer een dagje mee gedrift; zie m'n ombouw-topic.

Ik heb de veren besteld maar volgens mij zijn de ijzer-erts nog aan het delven ofzo :+

Even serieus. Ik heb ze omstreek 2 weken geleden besteld. Er werd met toen al verteld dat er wel 3 weken overheen zouden kunnen gaan voordat ze klaar zouden zijn. Even geduld hebben dus....... Ik zal ze vandaag nog weleens bellen om ze lekker onder druk te zetten :zzz:.

antiekeradio;77061 schreef : niet!

om het over een winterperiode heen een beetje gangbaar te houden moet je eerst de instelling doen (zodat je er tevreden mee bent) en dan de schroefdraad van boven tot onder inclusief de moer in de WAX zetten.
(niet in de bodyschutz, en ML helpt ook niet)

edit; dit spul dus:

www.valvoline.nl/index.asp?pageid=bcba24...42abb8179d92cfb362b2

Goede tip Wouter!
Ik dacht zelf er eigenlijk aan om gewoon tape om het gedeelte heen te draaien wat je niet gebruikt......... Natuurlijk de boel er wel heel straks omheen draaien zodat er geen water tussen kan komen. Jouw manier is echter wel een heel stuk beter.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-01-2009 16:05 #746813 door V300 register
Hey erik, ik vroeg me af of je al iets gehoord had van de verenboer. Dat bakkie van mij mag echt wel een stukje steviger op de weg ;) is een beetje een boot op de rotondes

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-01-2009 10:26 #746935 door V300 register
Tip: De britse pond staat vrij laag. Setje veren van Classicswede op V3M kost nu zo'n 55 euro(zelf stijfheid bepalen), ex verzendkosten.

(Ik wil binnekort bij hem gaan bestellen. Combi-verzenden is wellicht goedkoper?)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-01-2009 11:08 #746943 door V300 register
Ik wil mijn injectie ook wel verlagen, dus misschien iets samen doen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-01-2009 11:41 #746948 door V300 register

Pistonpen paultje;83035 schreef : Tip: De britse pond staat vrij laag. Setje veren van Classicswede op V3M kost nu zo'n 55 euro(zelf stijfheid bepalen), ex verzendkosten.

(Ik wil binnekort bij hem gaan bestellen. Combi-verzenden is wellicht goedkoper?)

Als jij gaat bestellen, PM me van te voren even.
Ik ga trouwens zeer spoedig nog naar Arnhem. Ben je daar nu nog, of in Eindhoven?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-01-2009 12:19 #746952 door V300 register
Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niets meer heb gehoord. Heb zelf nog een aantal keren gebelt............lekker betrouwbare lui dus.......

Wat je nodig hebt om de veren te laten maken is onder andere een veerconstante. Deze moet ik dus te weten komen. Wanneer ik die weet kan ik veren laten maken. Iemand een idee hoe of wat?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-01-2009 13:34 #746958 door V300 register
Classicswede heeft me wel eens veerconstantes genoemd. Wil ik gerust nog eens navragen, maar V3M doet het momenteel niet.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-01-2009 14:39 #746964 door V300 register

Pistonpen paultje;83059 schreef : Classicswede heeft me wel eens veerconstantes genoemd. Wil ik gerust nog eens navragen, maar V3M doet het momenteel niet.

Inderdaad, die veerconstante heb ik dus ook al. Een X aantal Pounds. Is dat X Pound per inch dan?
Hier in Nederland is het gewoon N/m (iets anders dan Nm dus ;))

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC