Verlagingsveren voor een betaalbare prijs
- V300 register
- Verbannen
Ik heb er zelf weleens aan zitten te denken om de originele dempers te gebruiken en daar dikke olie (een vetspuit in leegdrukken ofzo in te doen.
Maar het is moeilijk om zo je demper "af te stellen". Wat voor olie moet erin? Sowieso zit je al aan speciale veerpootolie gebonden. Andere soorten olie hebben nogal gemakkelijk last van gasbelvorming waardoor de demping weer afneemt.
Daarbij is goede olie best duur.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
gr
- V300 register
- Verbannen
Rick Manders;74811 schreef : Dat verhaal weet ik al, ik wist alleen niet of het zou kunnen werken, of dat het gebruikt wordt.
gr
In de motorcross-wereld en SuperMotard wereld wordt er gebruik van gemaakt. Wel onder de amateurs natuurlijk.
- V300 register
- Verbannen
Voor de ?cht ervaren knutselaars is het nog een mogelijkheid om een veerpoot helemaal uit elkaar te halen, en andere shims erin doen. Vraag is wederom, welke shims neem je?
- V300 register
- Verbannen
Ze weten volgens mij nog wel hoe ze die veren moeten draaien, dus als je ernaar informeert voor een groupbuy kun je misschien nog wel een potje breken daar. Vriendelijke lui.
Goedkope coilovers kun je bestellen bij rallydesign in engeland.. kost geen fluit. Dezelfde kregen worden door Biesheuvel hier in NL verkocht, maar die leveren volgens mij niet zo goedkoop bijpassende veren.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
www.biesheuvel.nl/shop/cat/1383/draadbussen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Dan kom ik bij Oilcatchtanks uit...:crazy2:ivan141;76761 schreef : Ik heb het zonder problemen kunnen vinden, dus zo onduidelijk is dat niet, maar om niet de zeur uit te hangen:
www.biesheuvel.nl/shop/cat/1383/draadbussen