Verbruik van 340 vario verbeteren
- V300 register
- Verbannen
Zijn er verder geen idee?n voor het verbruik?
Scheelt het nog als je euro 98 ipv 95 tankt?
Ik zou eigenlijk graag iets doen met remkrachtterugwinning (zoals in die nieuwe green/blue/efficient-modellen gebeurt). Helaas bestaan daar nog geen retrofit-pakketten voor, want dat zou stevig kunnen schelen in het verbruik denk ik zo.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Heeft iemand zo'n klepje over voor me? Liefst met een stuk slang erbij zodat ik mijn originele kan bewaren voor als er iets mis gaat.
- V300 register
- Verbannen
Ik haal met de laatste tankbeurt ongeveer 1 op 11,2. Werkt dit echt zo goed als hierboven word beweerd? Wat zijn de ervaringen tot nu toe?
Sander
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
AvdAkker;170953 schreef : zo lijkt het me al duidelijk, 't is geen NASA werk dit.
[ATTACH]3066[/ATTACH]
het makkelijkste is eenzelfde stukje slang vinden als tussen de 2 rose bolletjes zit, deze doe je ipv het kleine stukje rechts van het T-stuk bovenop het EMVK en daar sluit je de slang die naar de carburateur gaat op aan. de langere rubberen slang nu in 2en knippen en daar de terugslagklep in monteren (groene bolletje), klepje zelfde richting monteren als die voor de rembekrachtiger.
Anjo,
Kortom, de korte slang vervang je door de dikkere slang met terugslagklep, en je sluit alles weer aan "zoals het zat"?
Sander