Verbruik van 340 vario verbeteren
- V300 register
- Verbannen
Om even terug te komen op het originele onderwerp: Zou een betere carb ook helpen met het verbruik, want daarmee kun je wel het vermogen verhogen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Het stukje auto is dan EMVK idd. Maar dan de dikke slang onderaan de foto's daar naartoe. (zit wat ingewikkeld in mekaar hier door B14.4S motor) Dat brengt me bij het volgende: zijn er bijwerkingen te verwachten als het om een 14.4S motor gaat?McKlei;170901 schreef : Gaat dit over hetzelfde stukje auto als waar de EMVK-revisiekitjes voor zijn gemaakt? Dan zou ik het misschien in een keer kunnen doen (met eventuele hulp).
- Wouter Borsje
- Premium lid
Die foto's komen ook bij andere onderwerpen nog goed van pas he?
- V300 register
- Verbannen
Bij mij zit daar een ander klepje in maar uiterlijk identiek als van de ruitensproeier. Helaas auto niet bij de hand, even in mijn bijlagen neuzen!!
- V300 register
- Verbannen
Wouter76;170904 schreef : Die foto's komen ook bij andere onderwerpen nog goed van pas he?
jazeker!! haha, in dat topic ben je verzekerd van overzichtelijke motorruimte- foto's.
- V300 register
- Verbannen
Sorry voor de kleine foto, ik weet niet hoe ik een foto uit mijn bijlagen bij moet voegen.
- V300 register
- Verbannen
Je ziet op de eerste foto linksbovenin de rembekrachtiger, als je de zwarte slang volgt, kom je vanzelf bij een wit/zwart rond potje in de slang. Ik nam aan dat/vroeg of dit het desbetreffende terugslagklepje is. Als het echt zo simpel is als wordt voorgesteld, dan is een garagescene niet eens nodig. Vandaar dat ik dit altijd met foto's probeer duidelijk te krijgen.Gekke Gerritje;170905 schreef : Hmm, is dit de slang van de rembekrachtiger??
- V300 register
- Verbannen
Een betere carburateur = een gereviseerde carburateur. Ik kan me niet indenken dat een andersoortige carburateur positieve invloed heeft op het verbruik. Gelet op de nuanceverschillen alleen al tussen de Weber-carburateurs.McKlei;170901 schreef : Zou een betere carb ook helpen met het verbruik, want daarmee kun je wel het vermogen verhogen?
- V300 register
- Verbannen
Ik heb nu een gereviseerde carb met nieuwe pakkingen eronder en ben heel nieuwsgierig naar de volgende tankbeurt, ik zat ondertussen al op 1/12.