Mr.Borrie's Volvo 360 CUP wagen
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ik had helaas alleen nog een set stokoude slicks over maar alles beter dan straatbanden dacht ik. Na 2 rondes had ik al 10 seconden van mijn oude tijd weten af te snoepen maar de wagen voelde niet lekker aan. Ik was dus wat voorzichtig.. de motor wou wel echt stukken sneller dan hiervoor. Blok had ik dus eerder moeten wisselen. Na een aantal rondes ging het echter mis. ik kreeg een klapband voor en ging onbestuurbaar tegen de vangreel aan.
Resultaat is een mooie schade voor en achter op de 402, balen! gelukkig was er geen schade aan de vangreel want dat kan ook nog duur uitpakken. dus gemengd uit de sessie gekomen enne kant heb ik een snelle 360 maar de oude banden gaven me geen goed gevoel en uiteindelijk schade.
Gelukkig waren er een aantal 360 cup leden aanwezig dus ik kon op het circuit een band lenen en terug naar huis, dat is toch wel weer een mooi voorbeeld van waarom de 360 cup wel een enorm leuke club is voor elkaar. Heb op de paddock ook nog geholpen een oude oprijwagen van een mederacer aan de gang te krijgen nadat ik zijn krik had geleend.
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- V300 register
- Verbannen
- Laurens Post
- Nieuw lid
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Gaat je wel lukken.
10 seconden!
Mooi dat het racen je zo goed afgaat!
- V300 register
- Verbannen
Bart Manders;198068 schreef : Vet balen zoiets,gelukkig valt de schade mee.10 seconde sneller op Zandvoort....da's heel veel.Dat biedt perspectief voor komende seizoen.
Ja ik moet zeggen het was wel even wat anders hoor, bijna opnieuw leren rijden. zat rond de 2:23 nu dus dat is nog niet eens goed genoeg. Maar het zal het race element wel ten goede komen voor mij. Niet meer standaard de achterhoede dekken als alles goed gaat.
elpee;198069 schreef : Zonde van die schade. Hopelijk kan ik je volgende week in actie zien. Wil proberen er naar toe te gaan
Het is puur plaatwerk ben geschampt dus rijden zal ik zeker doen volgende week zondag. of de schade dan al weg is denk ik niet overigens. Heb alle tijd daarna want Assen sla ik over, rotbaan :no:
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Mooi dat je blok flink sneller aanvoelt, nu de juiste bandjes er nog bij en er valt dus nog veel meer uit te halen. Heel veel succes dit seizoen!!