Interessepeiling niet leverbare PU-bussen

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2011 13:41 #878497 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Interessepeiling niet leverbare PU-bussen
Ik heb ook niks meer gehoord van mijn hydraulische motorsteun... zal hem van het weekend eens mailen hoe het er voor staat :(.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-07-2011 16:27 #878508 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Interessepeiling niet leverbare PU-bussen

rwdstudent;179555 schreef : Ik meen op V3M gelezen te hebben dat die van een Citro?n BX past! :] ofzo, effe zoeken daar.

Klopt, had Anjo al tegen me gezegd, moet alleen nog even uitdoctoren welk art.nummer ik moet hebben:
95631286 of
95630094

• Schuurmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2011 20:58 #881421 door Schuurmans
Beantwoord door Schuurmans in topic Interessepeiling niet leverbare PU-bussen
Superflex heeft helaas aangegeven geen tijd te steken in bussen voor de V300 serie. Of ik moet zo'n grote aantallen afnemen dat alle nog in Nederland rijdende 340/360's van PU voorzien moeten worden.

Daarnaast ben ik nog met 2 andere PU producenten bezig geweest. Helaas kunnen die beide niet de kwaliteit bieden die ik verlang. In combinatie met een goede prijs uiteraard.

Voorlopig heb ik helaas geen tijd om hier verder mee te gaan. Mede vanwege diverse uitbreidingen van Advanced Performance parts.
We hebben namelijk een zusterbedrijf geopend, zie www.autobedrijfjorisbongers.nl
En daarnaast hebben we nu 3500 Volvo onderdelen op voorraad. Zie www.nos.performance-parts.nl met ook onderdelen voor de V300 serie!!!!!

En er zit nog wat in de verwachting m.b.t. uitbreiding op Volvo-gebied. Alleen is dat op dit moment nog in ontwikkeling.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-07-2011 21:26 #881437 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Interessepeiling niet leverbare PU-bussen
Heb je nog een complete set liggen voor een V360 (en wat omvat die set dan?)?

• Schuurmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2011 21:42 #881441 door Schuurmans
Beantwoord door Schuurmans in topic Interessepeiling niet leverbare PU-bussen
Jos
Zie onze site:
PU 360
Ligt standaard op voorraad

Heb ook even gekeken voor de BX bus. Maar Citroen komt nog niet eens voor bij Superflex. Wel bij Powerflex, maar niet de BX

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC