achterwielen moeilijk los te krijgen
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Tj??rd;141135 schreef : Best veel 'nieuwe' auto's hebben nog remtrommels (achter) hoor, vooral de wat compactere middenklassers.
Het begrip 'auto' is inderdaad heel breed... Zelfs een polo heeft vanaf de 1.6 al schijfremmen achter. Dus ik heb zo'n vermoeden dat je in moderne auto's met trommelremmen achter als man niet gezien wilt worden :+
- V300 register
- Verbannen
-
De remmen achter hebben in de gemiddelde auto nu eenmaal minder werk te doen dan de exemplaren voor (verhouding pakweg 70-30 als ik het goed heb), en als de auto niet zoveel weegt en niet zo hard kan hoef je ook niet zoveel kinetische energie te lozen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar die 3cilinders... huuuuu.... Ik vind ze veel te rauw, bij iedere keer gas geven heb ik het idee dat die motor elk moment uit elkaar gaat vliegen. Net of je een cilinder mist. Wat je dus ook doet...
- Mark Smeets
- Moderator
-
Maar waarom rij ik dan en 300? Tsja geen idee :f
- V300 register
- Verbannen
-

Snelweg is een ander verhaal, though.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
En volgens mij heeft die ook nog gewoon trommels achter? Niks mis mee, die hoeven toch niet veel te doen...setsunakaede;141147 schreef : die 1.4 td Grande Punto waar Margriet een tijd in heeft gereden was best leuk stiekem). ...
- Mark Smeets
- Moderator
-
Wat rijdt 15 inch (195, 55) trouwens super! Anjo had me al gezegd dat het en enorme verschil is, maar dit had ik niet verwacht!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ook dat is weer een verschil:)