achterwielen moeilijk los te krijgen
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;135876 schreef : het probleem van spul er tussen smeren (vooral lak!) is dat het onder hoge druk aan elkaar plakt en je dus feitelijk de velg en de naaf aan elkaar lijmt.
Daar heb ik nog nooit last van gehad :wtf2:.Is natuurlijk wel zaak dat je de lak laat uitharden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
voor hobby projecten geen punt, maar ik denk dat de meeste mensen niet zoveel geduld hebben!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
En idd, wouter: g??n kopervet ivm electrolitische corrosie!! (het minst edele metaalwordt aangetast.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
voor simpele remtrommel-wiel isolatie is grafietvet overigens ook zeer geschikt. eigenlijk bijna hetzelfde spul als kopervet, maar dan met grafiet deeltjes ipv koper.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;136581 schreef : ja, keramisch vet is zeer hittebestendig en voorkomt elektrolyse.
voor simpele remtrommel-wiel isolatie is grafietvet overigens ook zeer geschikt. eigenlijk bijna hetzelfde spul als kopervet, maar dan met grafiet deeltjes ipv koper.
In mijn beleving is grafietvet het beste vet van alles maarrrrrr die zooi is bijna niet meer van je handen te krijgen en loop je weer 3 dagen met zwarte klauwe rond. :w00t: Ik heb het jaren voor lagers en al gebruikt
edit: geen keramiek vet maar keramisch vet!!!!!!
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-