stabilisator rubbers?
- V300 register
- Verbannen
-
dus IBAN/BIC is ook niet gratis!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;73821 schreef : je kunt beter met Paypal werken, naar engeland heb je toch extra kosten ivm omzetting euro-> ponden.
dus IBAN/BIC is ook niet gratis!
ja dat had ik ook gevraagd, maar dat had hij niet denk ik, hij vroeg of het ook via de bank kon, kan van mij ook..
heb hem nou om zijn Iban gevraagd, maar hij reageerd niet, snap er niks van, blijf nog wel ff proberen..
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;75616 schreef : Is het al gelukt?
geld is dit weekend over gemaakt, hij was zondag de spullen bij elkaar aan het zoeken..
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Hoe zijn de tiebar-bussen te vervangen?
Grtz,
Jelle
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
uiteraard is een hydraulische pers + passende stempel beter, maar mits je genoeg vaseline gebruikt en het laatste stukje het rubber er helemaal in klopt met een hamer kan het rubber niet beschadigen en maakt het niets uit.
centrale cylindertje kun je er NIET uitkloppen, hieraan zit het rubber gevulkaniseerd...
tiebar-bussen zul je er ook uit moeten meppen met een draadeind oid, en de nieuwe erin persen met een lijmtang en flink wat vaseline.
dergelijke oplossingen zijn dan wel niet voorgeschreven, maar mits het rubber niet beschadigd (en daar is de vaseline voor!) en je het niet te overdreven doet met persen/meppen is er niets aan de hand, laatste stukje met een kunststof hamer erin tikken, en een veiligheidsbril dragen ivm opspattende vaseline.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik hoop maar dat jullie tanden er niet uit zullen rammelen, want het gaat hard zijn denk ik.
Ik hoop dat de hardheid van de wish bone bus en de tie bar bus in dezelfde verhouding verhouding zijn als de originele set up. Anders gaat het instuurgedrag heel anders zijn. T zou kunnen dat je dan van rol onderstuur naar rol overstuur gaat.
Hardere bussen rond de anti roll bar zullen er voornamelijk voor zorgen dat de auto directer zal reageren op de initi?le stuur input.
Een dikkere anti roll bar zou ik niet aanraden. Je auto zal minder rolbeweging vertonen, maar door de verhoogde stijfheid zal de auto meer onderstuurd worden. En onze auto's zijn al zo onderstuurd.