stabilisator rubbers?
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Begin november sta ik bij Erik, dat lijkt me wel een mooi moment om eens even te snuffelen tussen de wielen.
- V300 register
- Verbannen
gaat om spullen uit dit topic
mocht je ook iets willen uit dit topic, laat het mij dan weten via een PM zodat ik een lijstje kan opstellen, en dan kunnen we het verder ook hebben over de eventuele kosten en betalen enzovoorts.
wil ook wel graag een beetje een tijdslimit stellen voor de groupsbuy, laten we zeggen 2 weken vanaf dit moment om je bestelling door te geven.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Heb een half jaar geleden deze rubbers vervangen, origineel bij de dealer besteld: 12 euro.
m.vr.gr.Eric
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
het is maar net wat je wil
- V300 register
- Verbannen
als die poly bussen een beetje normaal dempen (vergelijkbaar met nieuw rubber) is het best een goede investering.
als het van dat harde plastic-achtige spul is, rammel je de tent uit.. dat wil je echt niet als je veel rijdt.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
ik heb een maand of wat terug een std bus in rubber voor zo'n bladveer en een polybush voor diezelfde bladveer in m'n handen gehad en dan merk je al een aannemelijk verschil in veerkracht. of het in je handen hebben van die bussen rendabel is tov gemonteerde bussen is weer een ander verhaal
je kan voor de blazer en heel wat andere oude amerikaanse types zogenaamde polybush kits aanschaffen vanuit de states. als je je precieze bouwjaar en type doorgeeft krijg je een mooi doosje gevuld met alle bussen die je nodig hebt. prijzen varieren van 70 dollar voor een blazer, tot 130 dollar voor een silverado, silverado heeft namelijk ook een wishbone ophanging aan de voorzijde, alleen dan iets ingewikkelder als wat wij er onder hebben zitten.
- V300 register
- Verbannen
habie12;71536 schreef : heb contact gehad met Dai, en hij heeft wel wat op voorraad liggen, dus ga hier maar ff een soort van groupsbuy opzetten om de verzendkosten laag te houden,
gaat om spullen uit dit topic
mocht je ook iets willen uit dit topic, laat het mij dan weten via een PM zodat ik een lijstje kan opstellen, en dan kunnen we het verder ook hebben over de eventuele kosten en betalen enzovoorts.
wil ook wel graag een beetje een tijdslimit stellen voor de groupsbuy, laten we zeggen 2 weken vanaf dit moment om je bestelling door te geven.
Hmm...
Dan zou 8-11 bij Erik kijken voor mij te laat zijn.
Weet iemand zo uit zijn hoofd wat ik precies nodig heb voor mijn '88 1,7, of heeft er iemand zin om samen even onder de auto te kruipen om dat uit te zoeken (omg. Delft)?