b230fb eindelijk opgehaald
- V300 register
- Verbannen
rwdstudent;36765 schreef : Ik denk eerder dat hij daar de ontsteking mee regelt... En ik heb me eens laten vertellen dat de 360 injectoren constant staan in te spuiten. Ik heb geen idee of dat klopt, maar dat zou wel verklaren waarom de 2.3 met een 2.0 motormanagement met een "verkeerd" vliegwiel "goed" zou kunnen rijden.
Wat ik me dan nog wel even zit af te vragen, zit er verschil in gewicht van de 2 vliegwielen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
antiekeradio;36766 schreef : een L-jetronic zoals je ze ook wel tegenkomt, hebben welliswaar ook een Luftmasse regeling, maar niet elektronisch. dat is dan een 'luchtweger' met een mechanisch verdeelblok voor de injectie. dat wordt ook wel de "spinnenkop" genoemd. Het systeem werkt met drukvariatie in de injectorleidingen, en de injectors sproeien continu.
Bedoel je eigenlijk K-jetronic? K staat nl voor Kontinu.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Ook heb ik verstuivers gevonden. Per stuk ? 15.
Volgende week donderdag ga ik naar die zaak van de computers toe. Daar ga ik ze ter plekke monteren en kijken of hij nog werkt en of ik dan verschil merk. Als dat zo is koop ik ze, als ze het niet doen dan koop ik ze niet. Dit omdat ik geen zin heb om de rest helemaal aan te gaan passen terwijl de motor op zich hardstikke goed loopt.
Die verstuivers ga ik wel halen. Ook ga ik nog kijken of er verschil tussen de brandstofpompen zit kwa drukken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
gisteren hebben we eindelijk de b230fb opgehaald in friesland
het blok hing al klaar in een takel dus het was een kwestie van
in het karretje en rijden maar
toen we in zundert waren ,hebben we hem eerst maar eens afgespoten en daar is ie veel van bekomen
dit blok word optisch weer zo goed als nieuw gemaakt en komt na de restauratie in mn 360
ik ben zeer benieuwd wat het gaat doen in mn auto
ook heb ik de ecu erbij maar dat word iets moeilijker denk ik
want de stekker is veel groter en er zitten veel meer draden aan
ook nog een dillemma de verdelerkap zit op de kop
wel zit er een blinddop op het gat waar bij de b200 de rotor en de verdelerkap zit
dus ik wil proberen om dat om te zetten als dat gaat en mits er vertanding op de krukas van dit blok zit
en of het misschien toch zo past ,zonder het kachelhuis om zeep te helpen
hoe heb jij dit gedaan frank?????
hier wat fotoos
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Ik weet trouwens niet hoe je die verdelerkap dan moet afstellen. Heb dit al een keer gevraagd hier op 't forum maar geen reactie erop gekregen. Het kan dus zijn dat die bij mij nog verkeerd staat maar weet dat dus niet zeker.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
blarf.homeip.net/greenbook/gallery/bymodel/740
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Ik heb trouwens bij tinustechniek een stroboscooplamp besteld. Kan ik mijn onsteking even afstellen. Als iemand hem wil lenen, geen probleem.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.