1.7 Turbo 440 in 343DL
- V300 register
- Verbannen
't is geen lama, eejZwerverRoodbaard;189615 schreef : Heeft die in je gezicht gespuugd of is het een soort van eigen bescherming?
Nee, 't is puur uit zelfbescherming.
Ben komende anderhalf jaar nog druk aan m'n huis aan het klussen dus ik kan het niet maken om me met deze hobby bezig te houden Helaas..........
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Aangezien ik toch nog een intercoolerslang tekort kwam heb ik er een maand geleden nog ??n bijbesteld bij Mr. Silicone...........na heel veel problemen over de betalen (die niet zou zijn binnengekomen enzo..........ppfffffff) is er afgelopen vrijdag eindelijk een pakketje binnen gevallen. Ik had het kunnen weten; vrijdag de 13e........en inderdaad; verkeerde diameter.
Binnenkort dus weer eens terugsturen een weer geduld hebben......
Ondertussen ben ik er ook nogmaals achter gekomen dat het inlaatspruitstuk NOG een keer aangepast moet gaan worden. Misschien gaat dat ??n van de komende weken gebeuren.
Heb overigens afgelopen vrijdag ook de sleutel van het huis gekregen. Meteen 's avonds een housewarming gegeven tot in de late uurtjes. De volgende dag bij daglicht (en onder invloed van een dikke kater) was goed te zien hoe slecht het huis is. Met andere woorden: het enthousiasme icm een waar-ben-ik-weer-aan-begonnen-gevoel overheerst.
Vandaar dus eens eens flink met de sloophamer in de weer geweest :yesyes:.
Best leuk, dat slopen
- V300 register
- Verbannen
Maarruh,gefeliciteerd met je nieuwe project!
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Inderdaad, bij ons is het een hele verdomd lange weg omhoog, maar dat moet ooit wel eens goedkomen dacht ik zo :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
Is vooral psychologisch want als je afbreekt zie je snel verandering, maar als je bijvoorbeeld elektriciteit trekt ofzo, blijft het grotendeels hetzelfde...
Veel succes
- V300 register
- Verbannen
Dendorssers;192589 schreef : Erik, afbreken gaat snel, maar het is dat verrekte opbouwen dat zo lang duurt...
Is vooral psychologisch want als je afbreekt zie je snel verandering, maar als je bijvoorbeeld elektriciteit trekt ofzo, blijft het grotendeels hetzelfde...
Veel succes
Ach gelukkig zitten we thuis niet op de schopstoel. Heb dus alle tijd van de wereld. En hoe langer ik thuis blijf wonen hoe meer budget er ontstaat voor 't verbouwen .
- V300 register
- Verbannen
et voil?! Het inlaatspruitstuk is af! Slechts nog maar een dikke anderhalf jaar wachten, en dan heb ik tijd om hem te gaan monteren.........
Oja, met het huis schiet 't nog niet echt op. Het slopen is bijna klaar
Even een situatieschets:
Begin:
Eind:
Nu:
Conclusie:
Lange weg te gaan
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Ik ben NOG erger